• 2
  • 3
2011-02-16, 12:05
Medlem
Mekones avatar
Mellan en och tre timmar skulle jag tippa på, dock minskar suget något då jag röker cb (rent), då kan jag vara utan en dag utan problem
Citera
2014-04-03, 00:31
Medlem
[complex]s avatar
4-5 dagar utan nu. Abstinens! Men jag klarar det... Har tobak. Vanlig tobak...
Så jag kör på det tills jag orkar handla snus. Dåliga vanor. Snusa och cigg. Vill bli fri så man slipper gå till butiken och handla snus jämnt.
(En dosa räcker kanske 2-3 dagar bara. Och det kostar i längden! Vet inte hur mycket jag gör av med onödiga pengar varje år.)

Alt, köpa en hel stock som räcker länge...

Snus är mycket starkare än cigg och sånt. Det märks efter en 4 dagar, men jag vill bli fri från tobaks-träsket. Att det ska vara så svårt...
Aldrig testat nikotin-tuggumin nånsin. Skulle kanske fungera istället... Hade varit skönare och billigare också...

Tobak är jävligt beroendeframkallande. Credz till alla er som slutat. Krävs att man verkligen vill då också, men det är skönt att slippa gå till butik enbart för tobak...

Man kanske borde se hur länge man klarar sig. En vecka eller så...

Sen kanske 2. Men det skulle bli svårt tror jag.. Utan nikotin-tuggummin. Tror jag aldrig varit utan snus i mer än en vecka sen jag började snusa... Och det händer aldrig.. Gott med snus.
Senast redigerad av [complex] 2014-04-03 kl. 00:38.
Citera
2014-04-03, 12:03
Medlem
lavies avatar
typ 2 timmar kanske, sen blir jag rastlös. På bakfyllan går cigg däremot oftast fetbort, och om jag mot alla odds ändå tvingar i mig några bloss så blir jag sjukt yr i skallen, och vill bara få gå och svimma i ett hörn nånstans.. inte så najs

Nä, nu ska jag röka bara för de.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in