Flashback bygger pepparkakshus!
2011-02-08, 17:39
Medlem
Värksamt ämne nåt skoj? Eller bara en koffein tab.
Citera
2011-02-08, 17:51
Medlem
charlezzz173s avatar
Skulle va bra med en länk eller något som beskriver "giggle" då jag inte har en blekaste om vad det är.
Citera
2011-02-08, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
Skulle va bra med en länk eller något som beskriver "giggle" då jag inte har en blekaste om vad det är.
Ingredienser: Guarana, Geranium extract, calcium, tabletting aids.
Partypills.com
Citera
2011-02-08, 18:58
Medlem
HappyHours avatar
Kommer inte riktigt ihåg, men tror att dom innehöll butylone, vilket narkotikaklassades för typ ett år sen.
Citera
2011-02-08, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Kommer inte riktigt ihåg, men tror att dom innehöll butylone, vilket narkotikaklassades för typ ett år sen.

lite som doves då?
Citera
2011-02-08, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Säljs ju fortfarande i sverige.
Citera
2011-02-09, 11:55
Medlem
Enligt min mening är det bara skit, fan vad låg man blev av de där. "Tears" borde de heta istället.
Som en dos rejäl depression.
Citera
2011-03-01, 22:20
Medlem
Crayerns avatar
Tog en Giggle + 2 stk activity för ca 2 timmar sen och känner mig fett skum alltså.
Svårt att beskriva men trött i kroppen som fan och nästan lite obehagligt atm, återkommer senare när det kickat in mer
Citera
2011-03-01, 22:44
Medlem
IgorTks avatar
hmm ja har för mig att ja blev faktiskt rätt skum av dem i typ 2 timmar, men detta var ett tag sen, så det kanske är inte ens samma produkt längre. Jag tog kanske mer än 2 också.

Vettefan dock om de var dessa, men du ska inte förvänta dig nå bra rus av dessa.
Citera
2011-03-01, 23:45
Medlem
Proteges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greendale
Ingredienser: Guarana, Geranium extract, calcium, tabletting aids.
Partypills.com

Geranium extract är med andra ord 1,3-Dimethyl-amylamine (Geranamine, DMAA) dvs samma verksamma substans som i PWO produkter såsom Crack, Jack3d med flera.

http://en.wikipedia.org/wiki/Methylhexanamine
Citera
2011-03-02, 09:53
Medlem
Crayerns avatar
Tog 2 activity igår runt 8 och sedan en giggle vid 9 tiden, blev skit trött i kroppen och orkade inte göra någonting samtidigt som jag hade lite illamående men inte så farligt. Gick och la mig vid 11 för var så förbaskat trött i kroppen men jag somnade inte förens 2.

Idag när jag vakna vid 8 tog jag en giggle och sedan vid halv 9 slängde jag i mig en halv diablo, villket jag ångrar för den senaste timmen har jag spytt 10 gånger och mår förjävligt i magen, annars är det helt ok känsla i kroppen förutom att man är så jävla trött i den bara .....

Men om ni tänkt köpa något "partypiller" så hade jag nog rekomenderat att kolla på utländska sidor eller liknande, har bara testat Diablo,Giggle och Activity.... dock så kan det tilläggas att Activity endast är en prestationsförhöjare. Men det är inte värt pengarna helt enkelt, mår bättre när jag är sober.
Citera
2011-03-02, 18:16
Medlem
BenAsslicks avatar
Men köp inte såna här konstiga låtsaspiller
Enkla regler - har drogen ett spejsat namn så går det bort. Enda undantaget är E, syra och strains av röka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in