2011-02-08, 15:08
Medlem
Kanske ska den flyttas till "länk"-forumet, men tycker ändå den passar här. Kanske har den t.o.m. blivit länkad innan, vem vet.

Ta en titt på klippet http://www.youtube.com/watch?v=JsVTP239HFE&feature=player_embedded och du förstår helt klart varför folk fått upp ögonen för SD. Är det en slump att det är, förlåt mig, svartskallar i videon?

Dessa är inte straffmyndiga - men deras agerande är otroligt hotfullt för en ensam tjej som cyklar och blir påhoppad - vad för straff skulle vara realistiska? Nu kanske deras föräldrar får ett telefonsamtal hem, troligtvis förstår de inte svenska alls, och nästa vecka händer samma sak. Nåja, det är helt sjukt det här...

Vad vi ska diskutera? Lämna gärna era reflektioner kring filmen.
Citera
2011-02-08, 15:13
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paul-Allen
Kanske ska den flyttas till "länk"-forumet, men tycker ändå den passar här. Kanske har den t.o.m. blivit länkad innan, vem vet.

Ta en titt på klippet http://www.youtube.com/watch?v=JsVTP239HFE&feature=player_embedded och du förstår helt klart varför folk fått upp ögonen för SD. Är det en slump att det är, förlåt mig, svartskallar i videon?

Dessa är inte straffmyndiga - men deras agerande är otroligt hotfullt för en ensam tjej som cyklar och blir påhoppad - vad för straff skulle vara realistiska? Nu kanske deras föräldrar får ett telefonsamtal hem, troligtvis förstår de inte svenska alls, och nästa vecka händer samma sak. Nåja, det är helt sjukt det här...

Vad vi ska diskutera? Lämna gärna era reflektioner kring filmen.

Men vilket jävla pack! Det skulle vara skottpengar på detta pack.
Citera
2011-02-08, 15:21
Medlem
Headons avatar
Fy fan vilka jävla apor!

Vart är detta någonstans?
Citera
2011-02-08, 15:22
Bannlyst
Vilka satans apor, vad trött man blir.
Får mig att tänka på den framlidne Göran Oredssons bevingade ord efter ett krogbesök:
Ni skulle till gaskammaren allihop, era djävla utlänningar
(Om han nu överhuvudtaget yttrade dessa ord är väl tveksamt, men han dömdes åtminstone för det) Passande är de i alla fall.
Senast redigerad av Straybullet 2011-02-08 kl. 15:27.
Citera
2011-02-08, 15:25
Medlem
Jeckes avatar
Är det verkligen i Sverige? Hör inte vad tjejen i filmen säger, men det låter inte som svenska.
Citera
2011-02-08, 15:30
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jecke
Är det verkligen i Sverige? Hör inte vad tjejen i filmen säger, men det låter inte som svenska.
Låter som holländska tycker jag.
Citera
2011-02-08, 15:33
Bannlyst
Är det mobilen hon tappar när hon sladdar till (?), en idiot plockar sedan upp den.
Citera
2011-02-08, 15:36
Medlem
Inte förvånad. Har själv sett det här beteendet i många förorter. En av de förorter som jag växte upp i t.om.
Citera
2011-02-08, 15:42
Medlem
archeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser Chief
Låter som holländska tycker jag.

Killen som la upp klippet verkar vara svensk. Och bara svenska kommentarer i videon. Mycket möjligt att detta är sverige men som sagt, man hörde inte riktigt vad hon sa, och alla ungar i videon pratar ju arabiska.
Citera
2011-02-08, 15:43
Medlem
archeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northling
Inte förvånad. Har själv sett det här beteendet i många förorter. En av de förorter som jag växte upp i t.om.

Vilken förort är det då?
Citera
2011-02-08, 15:44
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av archeon
Killen som la upp klippet verkar vara svensk. Och bara svenska kommentarer i videon. Mycket möjligt att detta är sverige men som sagt, man hörde inte riktigt vad hon sa, och alla ungar i videon pratar ju arabiska.
Hur vet du att det är arabiska? Jag tycker att många av ljuden låter holländska... Men det är en väldigt lekmannamässig bedömning. Och killen som la upp klippet kan ju mycket väl ha snott den någon annanstans och tar credd själv - inte första gången på Youtube i såna fall.
Citera
2011-02-08, 15:48
Medlem
cbatbhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av archeon
Det var inte arabiska iaf.

OnT: Fan vad jag hatar sånt här, helvete skicka ut hela skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in