Jag som många andra i thailand var lite väl partyglad en dag och lät en pårökt lokalthai
tattuera en phoenix över vänster bröst, över nyckelbenet, halva vänstra skulderbladet, upp på nacken, hela vänster axel och ner på överarmen.... Yes! tänker jag...
Iallafall, den ser inte förjävlig ut men den är inte vacker heller, alls.. Går att gå utan t-shirt men vill helst inte att folk ska glo på den.
Tattueringen var först gjord med bamboo så färgen är relativt tunn mitt i fågel.
Sedan Phoenixens "stjärt svansar" kringlar runt i halva skulderbladet med en jättevinge som går upp i nacken.
Andra vingen är kortare ned mot armen. Har en blomma på skulderbladet och en på vänster bröst.
Dessa två har gjorts med maskin, samma personen gjorde sedan linjerna på fågeln djupare.
Av nån jävla anledning tyckte lokalkillen att fågeln skulle röra sig när jag rörde mig så han tattuera
halsen/ bröstet av fågeln under armen....
Hoppas ni får en halvklar bild av hur den ser ut då jag inte har några fotomöjligheter.
Min fråga är då, hur kan man fixa till denhär jätten utan att köra japansk stil eller med färger?
Eller ska man ta bort den vad kan det isåfall kosta nu när den är rätt stor?
Rekommendera studio i sthlm som har koll på cover-ups?