För att göra en lång historia kort så var min flickvän ute och festade rätt så rejält nu i helgen. Vi har relativt nyligen blivit ett par, så jag varken känner eller litar på henne fullt ut. Min oro grundar sig i att jag vet att hon är rätt så flörtig av sig då hon är full... och säkert inte så svår att övertala heller (grundar det i att jag fick henne i säng första kvällen vi sågs).
Hursomhelst så igårnatt då hon sov över hos mig så gjorde jag det som var avundsjuk pojkvän inte bör göra, men gör ändå, nämligen tjuvkikade i hennes telefon. Jag såg då ett sms som hade inkommit dagen efter hon varit ute från någon kille, det stod:
"Roligt att se dig i helgen

"
Ganska oskyldigt sms iof, de kan ju vara gammla vänner som setts på krogen bara... Men sen kollar jag hennes samtalslista, där jag ser att han ringt henne klockan 3 på natten, dvs långt efter krogen stängt....
Min fråga är. Bör jag brusa upp över detta? Jag kan ju liksom inte konfrontera henne, då jag verkligen inte har några bevis, samt att jag faktiskt snokat i hennes privata sms... Liksom, det är ju bara för henne att säga att det var en gammal polare som ringde henne för att han fråga om dom skulle på efterfest eller nåt....
Ni förstår säkert....