• 1
  • 2
2011-02-07, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christery
Vad är ett Acc?

Acc = Account = Konto. I detta fall är det ett användarkonto vi pratar om.
Citera
2011-02-07, 20:38
Medlem
christerys avatar
Som admin "kan" du ju ta ägarskapet av allt. Installera det du vill för en sabba för en annan admin, men jag hade sett det. Finns grejjer man kan lägga i runonce i registry osv. men tror du skall läsa på lite mer.

För mig är en acc ett batteripack. Så skriv vad du menar. Eller var en sån AYBABTU
Citera
2011-02-07, 22:07
Medlem
Citat:
Vad är ett Acc?
Account.
Citera
2011-02-07, 22:08
Medlem
Citat:
Som admin "kan" du ju ta ägarskapet av allt. Installera det du vill för en sabba för en annan admin, men jag hade sett det. Finns grejjer man kan lägga i runonce i registry osv. men tror du skall läsa på lite mer.

För mig är en acc ett batteripack. Så skriv vad du menar. Eller var en sån AYBABTU
Förklara mer tack hehe
Citera
2011-02-08, 11:06
Medlem
bugulus avatar
Du är administratör, personen du inte vet lösenordet till är också administratör.

Är detta bara en vanlig hemma PC som inte ingår i en domän?

DU kan forcera ett byte av personens lösenord via Kontrollpanelen. Ditt problem blir dock att du inte kommer kunna skriva in personens gamla lösenord. Kan ju bara dra till med att du "råkade" ta bort personens lösenord.

Det där röda som du säger dyker upp kan du inte ta bort själv om du inte kör programmet med det specifika kontot.

Utöver detta är du körd om du inte har pillat i registret förut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in