2011-02-07, 16:38
Medlem
Lischos avatar
Hur gör jag för att det ska sparas tex när jag ska gå in på mjn mail så att mitt avändar namn kommer upp när jag tex trycker på den bokstav som mitt mail namn börjar på? Jag använder hotmail för övrigt.
Senast redigerad av Lischo 2011-02-07 kl. 16:39. Anledning: edit
Citera
2011-02-07, 16:42
Medlem
CripeNs avatar
Be a copy cat, Copy it all!
Citera
2011-02-07, 16:43
Medlem
Lischos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CripeN
Be a copy cat, Copy it all!

Jag menar ju att det ska komma upp automatiskt..
Citera
2011-02-07, 16:51
Medlem
christerys avatar
Slå igång spara lösenord automatiskt, kanske finns nån ruta med "kom ihåg mig", men rensar du läsaren kakorna så är det inte lika fifiifgt. Man får välja, lat eller paranoid.

Iom att du inte skriver vilken bläddrare du använder så är det lite pyssligt att bli specifik.
Citera
2011-02-07, 17:09
Medlem
Lischos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christery
Slå igång spara lösenord automatiskt, kanske finns nån ruta med "kom ihåg mig", men rensar du läsaren kakorna så är det inte lika fifiifgt. Man får välja, lat eller paranoid.

Iom att du inte skriver vilken bläddrare du använder så är det lite pyssligt att bli specifik.

Okej jag använder Internet Explorer 7 eller 8 tror jag på Windows XP.
Citera
2011-02-07, 17:34
Medlem
christerys avatar
För att få det som du vill, gå in under verktyg/inställningar och pilla igäng nåt som heter "Komlettera automatiskt".

När du börjar skriva så gissar den... Men jag kör kom ihåg i firefox istället. Skriver inte ett sk*t.
Citera
2011-02-07, 23:10
Medlem
Lischos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christery
För att få det som du vill, gå in under verktyg/inställningar och pilla igäng nåt som heter "Komlettera automatiskt".

När du börjar skriva så gissar den... Men jag kör kom ihåg i firefox istället. Skriver inte ett sk*t.

Okej tack, men var trycker jag för att komma in på det då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in