• 1
  • 2
2011-02-08, 01:38
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane
Men du kan vara lugn där.

Det finns ingen som säljer en limpa cigg för 50/70 svenska kronor, spelar ingen roll vilket märke.

Jag är 100% på den. Den som kan motbevisa mig på den saken, ger jag en livsförbrukning av valfria ciggaretter här i sverige.

Testa mig om ni kan.
Grymt då behöver jag inte känna mig ledsen.
Citera
2011-02-08, 02:49
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Grymt då behöver jag inte känna mig ledsen.
jag vill att de ska vara sant istället för att köpa 1 paket köper man 10 för samma pris! helvete va mycket tidigare man skulle dö men va lite pengar man skulle behöva spendera
Citera
2011-02-08, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sombreromannen
Man kan få polska LM för 120kr/limpa

Det var ett bra pris?. Vart köper man dom pm a mig gärna då jag vil ha ett lass.
Citera
2011-02-08, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doskarsson
Text

Tror du att människor smugglar in cigaretter och säljer för samma pris som det kostade att köpa dem? Varför ta risken med att smuggla varor om man inte får ut en vinst. Knappast för välgörenhet man smugglar, tror du?

Som det låter på dig så bjöd dom också på resa vilket ska räknas in. Så 5euro + resekostnaderna + vinst för personen som arrangerar allt detta.

Kommer säkerligen upp i det belopp du skrattade åt.
Citera
2011-02-09, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane
Men du kan vara lugn där.

Det finns ingen som säljer en limpa cigg för 50/70 svenska kronor, spelar ingen roll vilket märke.

Jag är 100% på den. Den som kan motbevisa mig på den saken, ger jag en livsförbrukning av valfria ciggaretter här i sverige.

Testa mig om ni kan.

Var på gran canaria mellan jul nyår och där fanns det cigg för 60kr limpan,dom hette D&G..ska se om hittar kvittona...samma innehåll som nicotin och mer vad det,som vanlig röka..
Citera
2011-02-13, 23:54
Medlem
rosalakans avatar
Köpte tyvärr aldrig limpa när jag köpte smuggel men då betalade jag 35 kr för ett paket Marlboro från Polen. 35 kr verkar vara ett överpris efter jag har läst den här tråden, men så är det väll antagligen i Lund..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in