• 9
  • 10
2011-02-28, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Nej faktiskt inte. Däremot kan jag längta efter att få suga av en viss specifik person.
Men är det inte det som är att bli sugen på det? Tror oftast inte tjejer blir sugna bara på att få suga av random snopp. Åtminstone jag vill ha en snopp som hänger ihop med en juste ägare.
Citera
2011-02-28, 21:54
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaEmma
Men är det inte det som är att bli sugen på det? Tror oftast inte tjejer blir sugna bara på att få suga av random snopp. Åtminstone jag vill ha en snopp som hänger ihop med en juste ägare.

Njaa..?

Jag tolkar TS frågeställningen som ifall man blir sugen på att få kuk i munnen rent allmänt, inte att man är sugen på att få en viss persons kuk i munnen.
Citera
2011-03-13, 11:56
Medlem
Fethetens avatar
Jag har träffat 3 tjejer som jag haft 'kk'förhållanden med som 'bara' sugit av mig. Jag erbjöd mig både att slicka och sätta på men utan framgång.
Jag kan inte riktigt förklara det och frågade aldrig rakt ut men klagar absolut inte
Alla 3 är bisexuella om det nu har något med det att göra och jag träffar två av dem fortfarande när jag är i samma stad! Jag är inte så jätteintresserad av nån FBares analys av det hela men med dessa fakta kanske man kan konstatera att vissa tjejer gillar att suga..?
Citera
2024-10-18, 16:44
Medlem
Asså vanligtvis inte.
Om jag tycker killen är jätte snygg och han verkar fräsch så kan jag vilja göra det endast för att jag tycker om deras reaktion, tanken på att han har det skönt. Men om en kille är ofräsch är det otänkbart.
Citera
2024-10-18, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetheten
Jag har träffat 3 tjejer som jag haft 'kk'förhållanden med som 'bara' sugit av mig. Jag erbjöd mig både att slicka och sätta på men utan framgång.
Jag kan inte riktigt förklara det och frågade aldrig rakt ut men klagar absolut inte
Alla 3 är bisexuella om det nu har något med det att göra och jag träffar två av dem fortfarande när jag är i samma stad! Jag är inte så jätteintresserad av nån FBares analys av det hela men med dessa fakta kanske man kan konstatera att vissa tjejer gillar att suga..?

Not that you asked men tjejer är generellt bättre på att slicka fitta.
Citera
2024-11-04, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Studera
När jag är rätt kåt av mig, inte legat på ett tag, så kan det typ vattnas i munnen på mig och jag blir sugen på att slicka fitta.

Känner ni tjejer likadant? Att det vore nice att suga lite kuk?
Nej absolut inte
Citera
2024-11-04, 20:55
Medlem
Findusofelixs avatar
Nej, har nog aldrig hänt att jag blivit sugen enbart på att suga kuk. När jag blir sugen så är det hela sexet med en specifik man jag är sugen på, inte enskilda moment.
Citera
2024-11-16, 13:04
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studera
När jag är rätt kåt av mig, inte legat på ett tag, så kan det typ vattnas i munnen på mig och jag blir sugen på att slicka fitta.

Känner ni tjejer likadant? Att det vore nice att suga lite kuk?
För mig personligen är det inte sexuellt öht, mer äckligt. Jag gör det enbart för att glädja min partner, det ger mig ingenting och gör mig absolut inte upphetsad, snarare tvärt om.
Citera
2024-11-17, 08:52
Medlem
empoisonnes avatar
Jag tycker om att suga kuk. Om det är någon jag verkligen tänder på så är det en av de bästa sexuella aktiviteterna. I min nuvarande relation så suger jag i stort sett varje gång vi ligger och det händer att jag "bara" suger av honom. Vi har mycket sex så det jämnar liksom ut sig. Och jag gör det mest för min egen skull faktiskt. Han har en extraordinär kuk och jag gillar att hålla på med den.

För mig är det väldigt intimt på något sätt. Om det är någon jag verkligen tycker om och tänder på så är det nice att svälja. Och det är kul att se sprutet, särskilt om det är någon som kommer mycket. Ansiktssprut och liknande har jag aldrig förstått mig på. Omständligt och oskönt.

Så ja, jag blir sugen på att suga kuk. Nu blir jag det väldigt ofta men det är ju en specifik kuk. Jag går inte runt och är sugen på kuk i munnen i största allmänhet.
Citera
2024-11-17, 21:04
Medlem
heavyloadzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Jag tycker om att suga kuk. Om det är någon jag verkligen tänder på så är det en av de bästa sexuella aktiviteterna. I min nuvarande relation så suger jag i stort sett varje gång vi ligger och det händer att jag "bara" suger av honom. Vi har mycket sex så det jämnar liksom ut sig. Och jag gör det mest för min egen skull faktiskt. Han har en extraordinär kuk och jag gillar att hålla på med den.

För mig är det väldigt intimt på något sätt. Om det är någon jag verkligen tycker om och tänder på så är det nice att svälja. Och det är kul att se sprutet, särskilt om det är någon som kommer mycket. Ansiktssprut och liknande har jag aldrig förstått mig på. Omständligt och oskönt.

Så ja, jag blir sugen på att suga kuk. Nu blir jag det väldigt ofta men det är ju en specifik kuk. Jag går inte runt och är sugen på kuk i munnen i största allmänhet.

Det där låter som det skulle kunna vara skrivet av min fru...
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in