2011-02-06, 17:56
Medlem
Bill Murray, iaf på senare år, spelar alltid den där cyniske lite ensamma men ändå roliga karaktären som det vilar något sorgset över. I Lost in Translation, Broken Flowers, Life Aquatic, Rushmore m.m skulle det i princip kunna vara samma karaktär.
Citera
2011-02-06, 18:05
Medlem
Knotknets avatar
Per Oskarsson gjorde väl alltid en och samma karraktär.
Citera
2011-02-06, 18:10
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zanga
Cameron Diaz spelar väl inte alltid samma roll? Hur tänker du då?
hon spelar likadant i alla sina filmer. Det ända hon gör är att skratta massor, det är typ det enda hon gör.
Senast redigerad av The Beach boy 2011-02-06 kl. 18:21.
Citera
2011-02-06, 18:17
Medlem
MrMushrooms avatar
steven segal är värd att nämnas på denna sida oxå
Citera
2011-02-06, 18:19
Medlem
Vattenspanns avatar
Alla kommer klaga över det här men jag anser att Johnny Depp har en förhållandevis monoton repertoar. Väldigt ofta någon form av humoristiskt förvirrad karaktär. Självfallet finns undantag men på det stora hela.
Citera
2011-02-06, 18:31
Woody Harrelson spelar oftast samma roll. Fast jag gillar rollen han spelar så det är förlåtet.
Citera
2011-02-06, 18:36
Medlem
Morgan Freeman har väl aldrig spelat någonting annat än den vise gamle gubben som har alla svaren.
Citera
2011-02-06, 18:47
Medlem
woormwoods avatar
Seann William Scott - har verkligen hamnat i american pie träsket
Keanu Reeves - mannen med bara ett ansiktsuttryck att försöka se så cool ut som möjligt
Seth Rogen - antingen är han cannabisälskande latmask eller allmänt korkad
Jennifer Aniston - snöat in sig på romantiska filmer
Hugh Grant - spelar han någonsin nått annat än kärlekstörstande man
Citera
2011-02-06, 19:25
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Såg Ihuvudet på john malkovich i går eller som den heter på engelska Being john Malkovich, en bra film i övrigt, men då kom jag att tänka på att Cameron Diaz spelar likadant i alla sina filmer likadant med Mel Gibson han spelar också likadant i alla sina filmer. Har ni några fler exempel på riktigt usla skådespelare?
Cameron Diaz är ju helt oigenkännlig i Being John Malkovich.

Vince Vaughn dock.
Citera
2011-02-06, 19:35
Medlem
kommunistturkens avatar
Den första jag kom att tänka på är faktiskt Charlie Sheen. Han är alltid samma karaktär i alla de filmer/sitcoms han är med i och han heter alltid Charlie av någon anledning.

Annars har väl Steven Seagal redan nämts ett antal gånger i denna tråd.
Citera
2011-02-06, 19:40
Medlem
Joshua-Matthews avatar
Nicholas Cage. Får olika karaktärer men spelar alla likadant och väldigt intetsägande.
Citera
2011-02-06, 19:59
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Cameron Diaz är ju helt oigenkännlig i Being John Malkovich.

Vince Vaughn dock.
Hon spelar en annan karaktär än hon brukar men hon spelar den väldigt likt hur hon spelr alla andra karaktärer, men det är min åsikt som sagt. En annan monoton skådespelare är Jim Carrey som anting spelar han sin vanliga Jerry Lewis kopia eller så spelar han bipolär. Det är det ända jag någonsin sett honom spela, han gör det förvisso väldigt bra, men man kan inte beskylla honom för att vara mångsidig.
Senast redigerad av The Beach boy 2011-02-06 kl. 20:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in