• 1
  • 2
2004-08-23, 22:44
Medlem
Lassemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkongståarn
Hur i helvete r du skapt om du har slemhinna i armhlan?

Men varfr skulle man frivilligt stoppa upp en spritindrnkt tampong i aset, mste gra fruktansvrt ont. Hellre sprit oralt n analt sger jag.
Citera
2004-08-23, 23:21
Medlem
ugglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken
N! Alkohol slr aldrig sex, men ska man inte ha sex ikvll s r vl litet brnnvin inte fel eller?
Frresten hrde jag talas om att man kunde snorta, dvs dra in en tesked brnnvin genom nsan och effekten skulle bli enorm. Ngon som har provat?

har en polare som r rtt duktig p att dricka vodka genom nsan, han sger att det brnner lite, men det "slr" direkt.
Citera
2004-08-24, 00:38
Medlem
Antoans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xinote
Provade det en gng. 1-2 kryddmtt kanske. Gr aldrig om det igen!

En oerhrd sveda i flera minuter, och en minimal ruseffekt om ngon alls

Jag har ox provat det, va lite halvfull sdr och visst sved det som bara helvete i ungefr en minut. det va rtt kul faktiskt. Och visst blev jag fullare, det slog fan p mig direkt. spydde en kvart senare tror jag och sen fylledillade jag framfr en tjej hehe. men om man inte r knslig och kan ta lite smrta tycket jag man ska prova fr det r lite av en upplevelse.
1-2 kryddmtt lter frresten rtt lite. jag tog en hel kork fylld. kanske drfr du inte blev s full?!
Citera
2004-08-24, 00:50
Medlem
Antoans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkongståarn
Hur i helvete r du skapt om du har slemhinna i armhlan?

Man behver inte ha en slemhinna fr att kroppen ska ta upp. det r ju typ svettkrtlar och snt dr. Och dessutom vldigt tunn hud och ytliga blodkrl. Du kan ju t.ex ta tempen om du har feber dr. Det r ljust drfr.
Och det funkar!
Jag och min kompis lurade i en annan redan packad kompis att ta en tuss under varje armhla, plus ngra shots. Jag har aldrig i hela mitt liv stt ngon s jvla full.. och han dckade och va borta i typ en timme, ven fast vi slog p honom och frskte vcka honom samtidigt som vi bar hem honom. Sen lg han dckad i sin lgenhet ca ett dygn och minns inte nnting p hela helgen frutom nr han vaknade p sndagen. S nog funkar det!
Citera
2004-08-24, 10:52
Moderator
Evil Eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antoan
Jag har ox provat det, va lite halvfull sdr och visst sved det som bara helvete i ungefr en minut. det va rtt kul faktiskt. Och visst blev jag fullare, det slog fan p mig direkt. spydde en kvart senare tror jag och sen fylledillade jag framfr en tjej hehe. men om man inte r knslig och kan ta lite smrta tycket jag man ska prova fr det r lite av en upplevelse.
1-2 kryddmtt lter frresten rtt lite. jag tog en hel kork fylld. kanske drfr du inte blev s full?!

Tsssssss... tonringar...

Lr er dricka ordentligt istllet eller kp annat n fulsprit, varfr leka med gudsskapelser, vin, l, sprit, det smakar gott om man kan handskas med det...
Citera
2004-08-24, 11:32
Medlem
jokers avatar
Skulle uppskatta en uppfinning som gr att man kan dricka alkohol utan att bli berusad mer n n en upfinning som gr att man blir berusad utan att dricka.
Citera
2004-08-24, 16:25
Medlem
Antoans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil Ed
Tsssssss... tonringar...

Lr er dricka ordentligt istllet eller kp annat n fulsprit, varfr leka med gudsskapelser, vin, l, sprit, det smakar gott om man kan handskas med det...

Hehe, jag kper aldrig fulsprit. och jag har enbart snortat/tagit bomull i armhlan en gng vardera. Men om man vill bli full snabbt s r detta en ide att tnka p. jag har faktiskt systemets drinkbok hemma, s jag kan redan ett annat
Citera
2004-08-24, 17:40
Medlem
Spaders avatar
Kul och g runt med en 27kilo tung ryggsck en hel kvll :P

/Spader
Citera
2004-08-24, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prizze
Nu kan ven den som lovat att inte dricka en droppe bli berusad p alkohol. Ett fretag i USA har brjat slja en alkoholinhalator som frngar en blandning av sprit och syre som man kan andas in. Fretaget
lanserar inhalatorn som en riktig hlsoprodukt man slipper ju f i sig en massa kalorier och kolhydrater. Dessutom r det svrt att bli full snabbt. Det tar cirka 20 minuter att inhalera en normaldrink. Inhalatorn vger 27 kilo och kostar 22 000 kronor fr en tvmans- och 27 000 kronor fr en fyrmansmodell.

http://www.expressen.se/index.jsp?a=174254

Vad sger man om detta?
haha fan vilken grej. sitte med tre st. polare uppkopplade till en o samma jvla apparat o knna fyllan krypa p...
Citera
2004-08-24, 21:59
Medlem
Balkongstarns avatar
Citat:
Man behver inte ha en slemhinna fr att kroppen ska ta upp. det r ju typ svettkrtlar och snt dr. Och dessutom vldigt tunn hud och ytliga blodkrl. Du kan ju t.ex ta tempen om du har feber dr. Det r ljust drfr.
Ja du verkar ju vara en kille som vet vad du pratar om.
Citat:
Jag och min kompis lurade i en annan redan packad kompis att ta en tuss under varje armhla, plus ngra shots. Jag har aldrig i hela mitt liv stt ngon s jvla full.. och han dckade och va borta i typ en timme, ven fast vi slog p honom och frskte vcka honom samtidigt som vi bar hem honom. Sen lg han dckad i sin lgenhet ca ett dygn och minns inte nnting p hela helgen frutom nr han vaknade p sndagen. S nog funkar det!
ter igen....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in