2011-02-22, 11:20
Medlem
Redbloods avatar
alltså jag måste säga att jag hade high hopes på denna! Men eftersom TS inte känner sig så värst pigg på att dela med sig av det han påstås ha fångat på film får vi nog tyvärr utgå från att detta är en trolltråd

(skulle det visa sig att han faktiskt slänger upp fint material här inom de närmsta dagarna så blir ingen gladare är jag!)
Citera
2011-03-08, 22:45
Medlem
nuendasts avatar
Så vad hände?
Citera
2011-03-09, 02:06
Medlem
Det kan vara så att Silversken VAR själva spöket? verkar inte som att hon existerar mer ju :P
Citera
2011-03-15, 10:48
Medlem
Danieloss avatar
Hur exakt skulle en icke-fysisk ande kunna flytta möbler, klampa omkring i trappor och orsaka lukter? Om nu människor ständigt behöver tillföra energi för att upprätthålla våra fysiska kroppar, varifrån kommer den energi som håller spöken igång år efter år? Är de drivna av solenergi eller vindkraft, eller kopplar de upp sig i eluttaget?
Citera
2011-03-16, 01:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nationalhanteraren
rusa upp på vinden med en dammsugare och skrik "Ghostbusters!" det sätter skräck i väl människa som ande

haha det gjorde min dag.

du får väl sova på vinden en natt då och se vad de e som låter. är ju inte en mördare precis, då skulle han inte röka tobak

eller sätt upp en övervakningskamera, är antagligen bara råttor kombinerat med att de brukar kunna knarra i gamla hus
Citera
2011-03-16, 15:51
Bannlyst
vinden som blåser ditt dumma sär
Citera
2011-03-17, 23:27
Medlem
Danjoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irren
vinden som blåser ditt dumma sär

vetenskaplig baserad fakta, med tusentals källor
Citera
2014-01-04, 00:11
Medlem
meramans avatar
Tråden bara dog ut eller? Vad hände TS? Bor du kvar?
Citera
2014-01-04, 19:40
Medlem
Wastelandwolfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa

Men varför inte ta ner gungstolen och kolla om hon gungar i den.

Ett synnerligen bra förslag. Ta ner gungstolen och se vad som händer. Om du törs. Risken är ju att spöket går bananas om du flyttar på den
Citera
2014-01-06, 20:34
Medlem
TheHorrors avatar
[quote=skellefteewa|28718102]Jag gjorde en bild på dig och stugan, det finns faktiskt 3 stycken. Den ena är en kvinna, rejäl byst men smal midja. Håret vitt (ljust) och rakt, avklippt vid öronen. Raka ögonbryn, mörka ögon. Rak lugg också.

Tänk om man som ensam kille hade ett sådant spöke runtomkring sig... jag skulle ha anlitat människor med lite "psykiska krafter" för att göda upp henne, så hon blir lite mer verkligare

men det här med avklippt vid öronen, jag skulle nog föreställa mig det lite längre dock. Ungefär som på min avatar xD
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in