Idag är jag inne på dag 5. Befinner mig just nu på ett seminarium under tvådagar vilket gör att jag inte kunde gyma igår och säkerligen inte kommer att kunna göra det idag. Det spelar dock mindre roll så länge jag genomför mina 5 planerade styrketräningspass per vecka, vilket jag kommer att göra. Dock stör det mig att jag inte kan göra min dagliga fettförbränning.
När det gäller kaloriintaget för gårdagen och dagen som är påbörjad så blir det svårt att hålla koll på de exakta intaget då det bara blir restaurangmat här, jag väljer såklart bort kolhydraterna på lunchen men det stör mig ändå att inte ha koll på det exakta innehållet. Jag uppskattar gårdagen till ca 2100kcal, alltså ca 500 mer än vad jag har gjort övriga dagar.
Eftersom jag bor på hotell just nu så ineds dagen med hotellfrukost, det var jobbigt att se kollegorna mumsa i sig diverse äggröra och bacon
medan jag surplade i mig min proteindrink och drack kaffe.
I övrigt så har ingen trötthet kommit ännu eller någon annan bieffekt, vilket jag inte heller har förväntat mig.
Jag tar samtliga av mina 40mg på morgonen nu av praktiska skäl, tror NI att de spelar någon rolll? Bör jag dela upp det? Det är ju lätt gjort annars då det är 10mg tabbar.