2011-02-06, 00:03
Medlem
Tsimons avatar
Okej, kanske lite perfektionistiskt, men jag undrar om det finns någon möjlighet att tabort ikoner i meddelande fältet? Alltså inte dölja dem, utan tabort.

Det brukar ju finnas inställningar att tabort ikonen i meddelande fältet i programinställningarna, men för IDT Audio Codec kunde jag inte hitta något.

Några tips?
Citera
2011-02-06, 00:07
Medlem
Charlie.Chaplins avatar
testa att skriva msconfig i KÖR och gå sen in i autostart och ta bort denna där om den finns där
och du ber då starta om datorn borde funka om den finns i listan där.
Citera
2011-02-06, 00:14
Medlem
Tsimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie.Chaplin
testa att skriva msconfig i KÖR och gå sen in i autostart och ta bort denna där om den finns där
och du ber då starta om datorn borde funka om den finns i listan där.

Jo, det skulle ju iof funka, men då startar det inte överhuvudtaget. Tanken var att det skulle starta men inte visas i system tray. Förslag?

Eller btw, vad är det för något? Man kanske överlever utan det?
Citera
2011-02-06, 00:18
Medlem
christerys avatar
Släpp det, ingen idé att ödsla tid på sånt. Finns möjligheter via registry (i vissa fall) att tala om vad som skall visas och inte men risken för att man klantar till nåt är så mycket större.
Citera
2011-02-06, 00:28
Medlem
Charlie.Chaplins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christery
Släpp det, ingen idé att ödsla tid på sånt. Finns möjligheter via registry (i vissa fall) att tala om vad som skall visas och inte men risken för att man klantar till nåt är så mycket större.
skojar du eller,vad är det som kan gå fel då menar du.?
Citera
2011-02-06, 00:47
Medlem
Tsimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christery

Inte för att jag är speciellt rädd för att klanta till något... Men du har nog rätt, jag bör nog låta min perfektionism vila...

Bara nyfiken, någon som vet vad IDT Audio Codec egentligen gör? Förbättrar den ljudkortet eller förenklar den bara eller liknande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in