2011-02-05, 11:19
Medlem
Merkel, Sarkozy och nu David Cameron. Europas giganter överger den mångkulturella mardrömmen en efter en;

Citat:
David Cameron launches a devastating attack today on 30 years of multiculturalism in Britain, warning it is fostering extremist ideology and directly contributing to home-grown Islamic terrorism.

http://www.independent.co.uk/news/uk/politics/cameron-my-war-on-multiculturalism-2205074.html

Är vi snart ensamma om att inte ställa rimliga krav på anpassning? Anser Fredrik Reinfeldt att dessa kollegor ställer människor mot varandra och därför inte ska förvånas om de blir fysiskt attackerade?
Citera
2011-02-05, 11:50
Medlem
Sverige kommer inte att vara ensamma så länge. Snart kommer Reinfeldt eller nån annan att säga något liknande. Det här är ju samordnat och är det någon gång "alla ska med" är det när ZOG bestämmer sig för en ny taktik.
Citera
2011-02-05, 11:55
Medlem
svampdamps avatar
Från BBC
http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-12371994
Citera
2011-02-05, 11:56
Medlem
Skrävlarens avatar
"We have even tolerated segregated communities. Mr Cameron blames a doctrine of "state multiculturalism" which encourages different cultures to live separate lives ..."

Vad skiljer Cameron från en Sverigedemokrat?
Citera
2011-02-05, 11:59
Medlem
NyanNyans avatar
Besviken på att han attackerar specifikt islam, varför inte bara våga erkänna att ett splittrat samhälle utan gemensam värdegrund icke fungerar?
Börjar tröttna på detta islam-tjafs, trots att jag själv har stort förakt för islam.
Senast redigerad av NyanNyan 2011-02-05 kl. 12:08.
Citera
2011-02-05, 12:05
Medlem
Richard3Smallss avatar
Antalet människor som sympatiserar med t.ex. BNP växer otroligt snabbt i Storbritannien, även om de flesta skulle förneka att de håller med folk som Nick Griffin, och jag tror det är därför Cameron nu går ut med detta. Det vill säga, jag tror att Cameron har förstått att det som har skett politiskt i Sverige, Danmark, Norge, Schweiz och Holland kommer troligtvis också att ske i Storbritannien.
Senast redigerad av Richard3Smalls 2011-02-05 kl. 12:09.
Citera
2011-02-05, 12:07
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan
Besviken på att han attackerar specifikt islam, varför inte bara våga erkänna att en splittrat samhälle utan gemensam värdegrund icke fungerar?
Börjar tröttna på detta islam-tjafs, trots att jag själv har stort förakt för islam.

Folk motvilja mot Islam är så stor att detta är förmodligen den enklaste taktiken. Det är ju få som kommer ha några invändningar. Tänk även på att Storbritannien har drabbats hårt av radikal islamism och terrordåd & försök till terrordåd.
Citera
2011-02-05, 12:25
Medlem
popeondopes avatar
Detta är knappast någon bra lösning han presenterar. han vill tvångsflytta stora mängdet invandrare till vita områden, dvs förstöra dem. Det är bättre att invandrarna är undanstoppade i ett ghetto än att ghettot flyttas hem till mig, men bäst av allt vore om de flyttade hem.
Citera
2011-02-05, 12:52
Medlem
Encias avatar
Om islam trängs så kommer islam givetvis försvara sig. David Cameron skall naturligtvis vara mer diplomatiskt om han är seriös.
Citera
2011-02-05, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popeondope
Detta är knappast någon bra lösning han presenterar. han vill tvångsflytta stora mängdet invandrare till vita områden, dvs förstöra dem. Det är bättre att invandrarna är undanstoppade i ett ghetto än att ghettot flyttas hem till mig, men bäst av allt vore om de flyttade hem.

Det är enda sättet att få den vita medel- och överklassen att förstå vad mångkultur innebär! SD:s stöd är närmast obefintligt i rika kommuner som Danderyd, Täby, Lidingö och Stockholms city. Där finns bara assimilerade invandrare medan mångkulturen göms undan.
Citera
2011-02-05, 13:06
Medlem
ShineCitys avatar
Slut på massinvandringen my ass. De kommer att fortsätta ösa på oavsett vad de säger. Man är ju smått dum om man inte fattar detta.
Senast redigerad av ShineCity 2011-02-05 kl. 13:29.
Citera
2011-02-05, 13:31
Medlem
Orzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShineCity
Slut på massinvandringen my ass. De kommer att fortsätta ösa på oavsett vad de säger. Man är ju smått dum om man inte fattar detta.
Han har inte sagt att han är emot invandring?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in