2011-02-04, 16:14
Medlem
Drapåtrissors avatar
Varför inte en egen ämnestråd kallad t.ex "Här hjälper vi Efterlyst"? Bara efter säsongens första avsnitt ligger redan två vidriga fall stadigt i heta ämnen. Och fler lär det bli efter varje nytt avsnitt. Så gissar att en samlingstråd vore uppskattad? Men sen finns ju naturligtvis risken att någon oskyldig hängs ut men den risken finns ju ändå i den vanliga ämnestråden.
Citera
2011-02-04, 16:28
Medlem
DanteAlighieris avatar
Tycker det är onödigt att Efterlyst får gratis reklam i form av ett nytt forum. Tror nog att de brottsfall som förekommer i AB&K funkar bra även om det kommer från Efterlyst.
Citera
2011-02-04, 16:33
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Tycker det är onödigt att Efterlyst får gratis reklam i form av ett nytt forum. Tror nog att de brottsfall som förekommer i AB&K funkar bra även om det kommer från Efterlyst.
Varför skulle det vara fel att hjälpa Efterlyst? Det är väl tvärtom ett av dom få program som har ett allmännyttigt existensvärde. Att det sedan sänds i en kommersiell TV kanal gör väl inte samhällsnyttan sämre. Och som jag skrev så tycker jag att programmet förtjänar ett eget underforum.
Citera
2011-02-04, 16:53
Medlem
Jag håller med dig att det hade varit bra, då hade dom intresserade kunna sitta och söka fram information på ett snabbare sätt och på ett mycket mer organiserat sätt och specifierar sig på speciella brottsfall som tas upp under efterlyst programmet.

Tror tyvärr inte det kommer att fixas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in