Satan i gatan! Nu är det alltså dags, efter så mången år. Orutinerat av mig att köra ett game på morgonen innan man ska dra till jobbet men jag vill se att allting fungerade som det är tänkt, och visst. Smooth criminal. Det här ska bli kul, riktigt kul!
Fortfarande ganska buggat enligt mig, kraschade nyss ur spelet efter att ha lirat ett tag och ljudet verkar inte så väldigt stabilt heller då vissa ljudeffekter försvinner men kommer tillbaka efter några sekunder (ungefär 10sec) är det nån mer som upplever det med ljudet?
Herregud. Jag har 8/1 lina. Började ladda ner nyss och låg på 2.5mbit/sek på nerladdningen. Vilket jag tycker är konstigt med tanke på min lina. Så jag pausade, gick in på bredbandskollen och sen startade igen. Nu är jag nere på 800kbit/sek som jag brukar. Vad händer?
Beställde som sagt mitt spel från Webhallen med min bror, vi bokade först 2 separata spel, men sen såg vi att dom hade billigare alternativ om man köpte "buddy pack" så vi bokade en sån istället.
nu till det roliga vi fick fyra Aktiverings koder är dessa värda nånting på tradera etc? :P
Beställde som sagt mitt spel från Webhallen med min bror, vi bokade först 2 separata spel, men sen såg vi att dom hade billigare alternativ om man köpte "buddy pack" så vi bokade en sån istället.
nu till det roliga vi fick fyra Aktiverings koder är dessa värda nånting på tradera etc? :P
Nu är det ju två koder till varje spel. Själv fick jag ett mail med fyra koder. Menar du att ni har totalt 8 koder nu då?
Tycker det är lite dumt att det bara står "Kod1 : Kod2 : Kod3 : Kod4". Ska man bara anta att det är 1+2 till ena spelet och 3+4 till andra? :P Kanske skulle dra iväg ett mail till supporten så det inte blir fel.
Har problemet "Could not get a connection to the server." Testade det du länkade och funkade inte heller efter det.. Kunde spela Tidigare från 03:30 - 05:00... vet någon hur man löser felet?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!