Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-02-04, 14:10
Medlem
Jag blir så less när media målar upp vissa patetiska gäng som värsta maffia familjerna.
Fattar de inte att de lurar ungdomar att gå med?

O.G är dött sen länge sen. Om en av Sveriges största knarkare "läderlasse" styr. Då fattar väl alla att det är skräp.

Marco (fd og medlem), som smutsa ner alla i en internljuv hände det ingenting med. Inte heller de från asir som knulla på Danos Kusin/bror. Inte heller de nördar som tafsa på Danos syster.

Dano är död, fatta det. Så jävla idiotiskt att man ska lura in ungdomar i cooooola O.G.

Hur ska vi motverka folk att gå med i denna patetiska organisation? Och andra?

Sen så hoppar alla dessa jävla "gängfittor" från gäng till gäng. Asir, OG, SL osv.. är ju bara skit.
Senast redigerad av kurdoman 2011-02-04 kl. 14:30.
2011-02-04, 14:17
Medlem
Bemiss avatar
Kul att du säger att Dano är död när han bara for till Turkiet.....
2011-02-04, 14:22
Medlem
Darksouls avatar
Gå med i Lilla edets fruktade gangstergäng och visa vilka som styr TS.

http://www.youtube.com/watch?v=rVjAXdF2QE4
2011-02-04, 14:22
Medlem
The Bears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bemis
Kul att du säger att Dano är död när han bara for till Turkiet.....

Han menade väl död som ledare. Tycker TS har helt rätt. Fjortisblattarna vill inget hellre än att gå med i "värsta maffian mannen aboo" så det är ju klart att svensk hormedias vidrigt dåliga artiklar lurar in dessa i kriminalitet och att bli grovt utnyttjade av "ledarna"
2011-02-04, 14:26
Medlem
Bemiss avatar
Ja det är oif sant!

Men jag håller med... Förstår inte hur man skulle vilja ge sig in i denna kriminalitet...

Men men... Ung, dum och lättpåverkad.
2011-02-04, 14:56
Medlem
http://howsyouredge.com/v2/interview/toby-morse-h2o-hazen-st-seog-nyhc-youth-crew

S.E.O.G = Straight edge orginal gangsters men dock i new york
2011-02-04, 14:59
Medlem
vart.e.alla.guzzars avatar
Finns inte Asir längre?
2011-02-04, 15:23
Medlem
Falcãos avatar
Ett gäng som blev väldigt kortvarigt i Malmö var Lions Family och de är nog saknade av få. Vad jag förstått gick flera av deras medlemmar över till Black Cobras sedan.
2011-02-04, 15:54
Bannlyst
för övrig e marcos en liten hora! satt me honom världens lilla tönt va han. sedan og vill ja inte yttra mig om, men blev jävligt förvånad att den tönten kom upp sig..

bara kolla på grabben.. laddat sönder sig sitter å tixar hela tiden
2011-02-04, 16:19
Medlem
expanderbatongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vart.e.alla.guzzar
Finns inte Asir längre?

Är det dom som har en AK47 tattuerat och a,s,i,r över den ?

har bråkat nån gång med en av deras medlemmar kommer ihåg nån steroid pumpad svullen och vattenfylld som skulle kaxa, givetvis med linne så han visa sin tuffa hemma tattuering
2011-02-04, 16:31
Medlem
Om ett gang har dott ut sa startar man inte hundra tradar om dem

En ny trad om OG varje vecka har pa FB..............

///

Citat:
Ursprungligen postat av kurdoman
Jag blir så less när media målar upp vissa patetiska gäng som värsta maffia familjerna.
Fattar de inte att de lurar ungdomar att gå med?

O.G är dött sen länge sen. Om en av Sveriges största knarkare "läderlasse" styr. Då fattar väl alla att det är skräp.

Marco (fd og medlem), som smutsa ner alla i en internljuv hände det ingenting med. Inte heller de från asir som knulla på Danos Kusin/bror. Inte heller de nördar som tafsa på Danos syster.

Dano är död, fatta det. Så jävla idiotiskt att man ska lura in ungdomar i cooooola O.G.

Hur ska vi motverka folk att gå med i denna patetiska organisation? Och andra?

Sen så hoppar alla dessa jävla "gängfittor" från gäng till gäng. Asir, OG, SL osv.. är ju bara skit.
2011-02-04, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnchoR
för övrig e marcos en liten hora! satt me honom världens lilla tönt va han. sedan og vill ja inte yttra mig om, men blev jävligt förvånad att den tönten kom upp sig..

bara kolla på grabben.. laddat sönder sig sitter å tixar hela tiden
Han hade ju iaf stake nog att ställa upp i nationell tv och säga sanningen, inte alla horor som vågar det
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in