Ser att den växt nu ;P Det är en ännu mer irriterande grej aftonbladet gör. Man tror att man har läst en artikel för att den är lila men så är det inte alla gånger.
När jag hör Lena Nyman tänker jag alltid direkt på sketchen med Gösta Ekman där hon skall köpa en kulpåse till Torsten. Hur skönt som helst med deras utstyrsel och dialekter samt det lugna tempot.
Sist jag såg henne på Mosebacke, för ett par år sen var hon redan då ganska risig. Hon satt i rullstol och hade syrgas. Fick hjälp upp på scen och genomförde sitt framträdande med stor möda - såg det ut som.
Vila i frid, Lena.
När jag hör Lena Nyman tänker jag alltid direkt på sketchen med Gösta Ekman där hon skall köpa en kulpåse till Torsten. Hur skönt som helst med deras utstyrsel och dialekter samt det lugna tempot.
Tråkigt! Gillade henne, hon hade "skön stajl".
Blir alltid att tänka på "Släpp fångarna loss, det är vår", när jag hör hennes namn. Plus hennes speciella röst
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!