Citat:
Ursprungligen postat av
DenverAirport
Lite tungt för svenska fastighetsbolag nu. Vad beror det på? I övriga Europa går det bättre senaste tiden. Som Unibail-Rodamco-Westfield, Warehouses De Pauw, Aedifica , CTP.
Jag ser fastigheter som cykliska bubblor, ett hus är alltid ett hus och det fixas med siffror något så förbenat. Se bara SBB bland annat, nä jag avstår fastighetsinvesteringar helhjärtat.