• 2
  • 3
2011-02-22, 17:25
Bannlyst
Det var trevligt att träffas Plattfis. Hoppas den slog på bra nu

Nu ska ja röka av min wasted igen, 0.2 räckte långt innan för mig och de gör de nu med
Citera
2011-03-01, 14:47
Medlem
Rumcajss avatar
Detta låter ytterst intressant ! Har hört rykten men trodde inte de
var sanna, får ta och cykla ner någon dag och skaffa lite
Citera
2011-03-02, 17:21
Medlem
Någon annan som har testat ?
Citera
2011-03-16, 13:29
Bannlyst
Ingen som bor i närheten av denna stad?
Tänkte på att bjuda nån på lite lösgodis

Röker ej framför mina bekanta eller vänner,därav frågar jag.
Citera
2011-03-16, 21:42
Medlem
LexxxLTDs avatar
Jag gör

Hade varit kul att veta vart kiosken ligger, samt om det finns kvar
Citera
2011-03-26, 00:21
Medlem
Visste att det va något skumt med den kiosken! är typ öppet till minst 12-1-2-3 varje dag och är massa konstiga typer där! körde förbi för 2 timmar sedan då stod det tre pers utanför och spejade!! inte någon annan kiosk/matställe har öppet så länge!
Citera
2011-03-26, 00:33
Medlem
LexxxLTDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidde123
Visste att det va något skumt med den kiosken! är typ öppet till minst 12-1-2-3 varje dag och är massa konstiga typer där! körde förbi för 2 timmar sedan då stod det tre pers utanför och spejade!! inte någon annan kiosk/matställe har öppet så länge!

Ett PM vad den heter hade varit najs, bor inte så långt ifrån Värnamo
Citera
2011-04-05, 18:44
Medlem
euphorias avatar
Jag var där idag och det ska vara falska rykten, snubben i kassan verkade helt förtvivlad över vem som sprider ut rykten om dem och undrade var de kom ifrån samt att det kommer folk och frågar hela tiden
Citera
2011-04-05, 18:55
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euphoria
Jag var där idag och det ska vara falska rykten, snubben i kassan verkade helt förtvivlad över vem som sprider ut rykten om dem och undrade var de kom ifrån samt att det kommer folk och frågar hela tiden

han blev väll nojjig när alla från flashback har varit där
Citera
2011-04-05, 18:58
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
han blev väll nojjig när alla från flashback har varit där
Jo så kan det säkert också vara, men om man säljer något så vill man väl också att folk ska veta att det finns?
Citera
2011-05-13, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidde123

Haha, någon natt typ runt 2-3 förra vintern var jag hos en kompis i Värnamo. Jag fick ett helt desperat behov av godis och cigg, så jag tog mig en promenad för att se om det fanns någonting öppet, gick förbi livs och jajemen officiellt hade de stängt men "vi öppnar för dig kompis".

Har även köpt rizla där x antal gånger, brukar få nån söt kommentar som "ha en trevlig kväll". Gillar dem
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in