• 1
  • 2
2011-02-03, 02:31
Medlem
birgerburgers avatar
Har en del sexleksaker från ett tidigare förhållande. Vad skulle ni tänka om jag hade hade föreslagit att använda dem? Hade ni tänkt "använd kuk - använd dildo, det gör väl detsamma?" eller hade ni känt er äcklade av att stoppa in något som har varit i någon annans fitta?
Citera
2011-02-03, 02:45
Medlem
Jag vet inte varför, Men jag skulle nog tacka nej om en kille tog fram sina sexleksaker från ett tidigare förhållande!
Citera
2011-02-03, 05:14
Medlem
dekanmis avatar
Nej, jag skulle inte vara så pigg på idèn att använda sexleksaker från ett tidigare förhållande. Det skulle kännas... fel.
Citera
2011-02-03, 06:00
Medlem
Jag har föreslagit det när jag lyckades dra hem en tjej från krogen. Hon tackade nej. Och det var sexleksaker från ett annat förhållande .
Citera
2011-02-03, 07:32
Medlem
Effiestonems avatar
Nej, skulle helst inte vilja ha något som en annan tjej haft i sig.
Citera
2011-02-03, 07:38
Medlem
Codens avatar
Jag kan förstå känslan på ett sätt...ungefär som att använda någon annans tandborste...men EGENTLIGEN vad är skillnaden mot att låta killen stoppa in FB_kuken?
Den fläskfilén har ju marinerats i ett antal fittor innan så då borde den vara no-no också?

Är det mest ett psykologiskt hinder för det går ju att tvätta av en sexleksak lika väl som en riktig kuk.
Citera
2011-02-03, 16:27
Medlem
dekanmis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
Jag kan förstå känslan på ett sätt...ungefär som att använda någon annans tandborste...men EGENTLIGEN vad är skillnaden mot att låta killen stoppa in FB_kuken?
Den fläskfilén har ju marinerats i ett antal fittor innan så då borde den vara no-no också?

Är det mest ett psykologiskt hinder för det går ju att tvätta av en sexleksak lika väl som en riktig kuk.

Det är ju, som du säger, ett psykologiskt hinder som sätter stopp för det. Det handlar ju inte riktigt om att dildon varit i en annan tjejs fitta, utan att det varit i exets fitta. Precis som jag inte skulle vilja använda exets kläder, tandborste eller skor, skulle jag inte heller vilja använda hennes dildo
Citera
2011-02-03, 18:19
Medlem
Fortsätt fråga, men jag vet inte om det är så många ons eller krogragg som skulle tacka ja. Är de rena så, why not?! Jag hade sagt snälla
Citera
2011-02-03, 18:31
Medlem
Nej tack. Fan vad äckligt att använda begagnade sexleksaker!
Citera
2011-02-03, 18:35
Medlem
sisterhazels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birgerburger
Har en del sexleksaker från ett tidigare förhållande. Vad skulle ni tänka om jag hade hade föreslagit att använda dem? Hade ni tänkt "använd kuk - använd dildo, det gör väl detsamma?" eller hade ni känt er äcklade av att stoppa in något som har varit i någon annans fitta?

Aldrig i livet! Sexleksaker är personliga och jag vill verkligen inte leka med andras dildos, uäk
Citera
2011-02-03, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Det är ju, som du säger, ett psykologiskt hinder som sätter stopp för det. Det handlar ju inte riktigt om att dildon varit i en annan tjejs fitta, utan att det varit i exets fitta. Precis som jag inte skulle vilja använda exets kläder, tandborste eller skor, skulle jag inte heller vilja använda hennes dildo
Hans kuk har ju varit inne i exet också?

Jag förstår inte grejen! Visst om det är någon billig skitgrej så går man givetvis och köper det med sin nuvarande, men om man har typ någon sexleksak som kostar 800+, ska man slänga den då?
Citera
2011-02-03, 19:29
Medlem
dekanmis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oscaaaar
Hans kuk har ju varit inne i exet också?

Jag förstår inte grejen! Visst om det är någon billig skitgrej så går man givetvis och köper det med sin nuvarande, men om man har typ någon sexleksak som kostar 800+, ska man slänga den då?

Slänga, nej. Men man kan väl ge exet den då. Jag vet inte.

Men det är inte samma grej. Alltså... det är ungefär samma sak som att ge sin nya fru vigselringen från fd. frun, förstår du hur jag menar? Det är svårt att förklara, men man vill inte ha någonting som ett ex har haft.

Jag menar... om din tjej skulle erbjuda dig en FleshLight som hennes ex har stoppat snoppen i ett par gånger, skulle du bara tacka och ta emot då?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in