2020-08-27, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Inbordes krig invallarna sinsimellan, svenskarna står och ser på, det varsta ar att hoppet troligen ar forlorat.

Du har troligen rätt angående fortsatt sjalvforstorelse utav landet, blir inte ett dugg forvanad om Lofven och co kommer undan med att bli omvalda aterigen.

Hur ser sverige ut om 30-40 ar tro? Jag kommer iallafall gora allt i min makt for att flytta till ett annat land forr eller senare, hela skiten ar deprimerande.

Vad tror du om familjen Ali-Khan då? Lite onödigt att spekulera i hur Sverige ser ut om 30 år.. Flytta från Sverige du och skriv i nån annan tråd nästa gång.. Fattar inte folk att vissa har ett genuint intresse av att läsa om svenska gangsters.. Men varenda jävla tråd är bara fullmatad med o relevant skit om att allt är blattarna fel och Sverige håller på o gå under..
Citera
2020-08-27, 19:51
Medlem
mr13377s avatar
Finns det någon information om vilka bilar dom brukar och var dom normalt befinner sig?
Citera
2020-08-27, 20:09
Medlem
vitvalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laxkaviar
Skrev helt fel förut.

Tror också på punktmarkering tills återvandringsprogrammen startar.
Lite het på avtryckaren där ja.
Citera
2020-08-27, 20:24
Medlem
Myndigheterna i Sverige jobbar aktivt mot denna familj. Lyssna på p1 från idag morse. Man har bland annat tagit bilar, fryst deras tillgångar och satt upp kameror. Denna familj kommer med tiden nu få mindre o mindre inflytande. Det handlar om miljön belopp som man har fryst och tagit ifrån denna familj.
Citera
2020-08-27, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dekrim8888
Myndigheterna i Sverige jobbar aktivt mot denna familj. Lyssna på p1 från idag morse. Man har bland annat tagit bilar, fryst deras tillgångar och satt upp kameror. Denna familj kommer med tiden nu få mindre o mindre inflytande. Det handlar om miljön belopp som man har fryst och tagit ifrån denna familj.

Du som verkar ha koll och insyn, är detta vän till familjen som intervjuas i klippet från 2019?

https://www.youtube.com/watch?v=OmSmKSIY2M4
Citera
2020-08-27, 21:07
Medlem
PaoloRobertos avatar
Denna släkt har styrt Angered i över 25år och folket svensken vaknar nu!?
Citera
2020-08-27, 21:12
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Inbordes krig invallarna sinsimellan, svenskarna står och ser på, det varsta ar att hoppet troligen ar forlorat.

Du har troligen rätt angående fortsatt sjalvforstorelse utav landet, blir inte ett dugg forvanad om Lofven och co kommer undan med att bli omvalda aterigen.

Hur ser sverige ut om 30-40 ar tro? Jag kommer iallafall gora allt i min makt for att flytta till ett annat land forr eller senare, hela skiten ar deprimerande.

Det går nog inte bara att stå och se på för då träffas du också av en kula. Som 12-åringen fick uppleva. Det värsta är att polisen inte kommer någon vart med sina utredningar, inte ens med 12-åringen som man borde få resurser till. NOA verkar ju lägga sin utredningsverksamhet på hets mot folkgrupp och SÄPO mot högerextrema grupper i Sverige. Undrar hur många av dessa skjutningar som högerextrema gäng står för? Det måste ju nu finnas hur många olösta mord som helst i Storstockholm och polisens resurser går till utredning av småbrott.
Citera
2020-08-27, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Ja vi såg vid det senaste valet hur en klan kunde rösta in en helt okänd person i Riksdagen. Svårt för lokala politiker att få röster om en viss grupp människor tvingas rösta efter vad överhuvuden anser.

Är det just sådant här som inte ska ske, när man lever i en "demokrati"?
Citera
2020-08-27, 21:53
Medlem
Vi kampsportare bör ta tag i Ali Kahn skiten, sparka ner dem i rännstenen där de hör hemma.
Får jag se nån av dem smäller det, skitskallar ska ha skit! Jag pissar på Ali Kahn!
Citera
2020-08-27, 22:59
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 18Mostroem
Vi kampsportare bör ta tag i Ali Kahn skiten, sparka ner dem i rännstenen där de hör hemma.
Får jag se nån av dem smäller det, skitskallar ska ha skit! Jag pissar på Ali Kahn!
Kampsport mot ett beväpnat kriminellt gäng?
Citera
2020-08-27, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Kampsport mot ett beväpnat kriminellt gäng?

Ja inte fan går det att slå dom i huvet med flashback. Vi är som vi är, det är alltid ”någon annan” som ska göra jobbet. Säga vad man vill, men dom här kriminella får det åtminstone gjort, med dom som dom ogillar.

Vi svenskar är betydligt fler, men låter dom hållas.
Citera
2020-08-27, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ping123
Några säger att dem är kurder och några säger att dem är libaneser (araber).

Men det alla här inklusive faktakällor från nätet skriver. Är att dem bodde i Libanon innan de kom hit på 80-talet. Det är en klan släkt som är väldigt farliga och har många i den släkten som är dömda för brott. Dessutom har dem andra kriminella kontakter. Men alla i släkten är inte kriminella.

Så det ändå som återstår för mig är är dem kurder eller araber?

De är Arabiska klaner ursprungligen från mardin och närliggande områden i Turkiet men flyttade till Libanon under osmanska riket. De är inte kriminella eller stora i mellanöstern eller i Libanon det finns mycket värre klaner och mycket större klaner än dessa men just dessa klaner har flyttat till europa därför att de inte hade medborgarskap i libanon och var förtryckta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in