Citat:
Ursprungligen postat av sockerbagarenr1
Som sagt dom ska hålla föreläsning för klassen, vilken dag och tid vill jag inte säga pga outning. Men nu till frågan jag vill på något sätt äga dom! så nån som sitter på skum info om expo eller liknande? Vet att dom inte har rent mjöl i påsen..

För det första tycker jag du ska läsa på lite om vad expo är för sorts organisation, vilka som grundat det och vilka som ekonomiskt stödjer det.
Den första frågan du ställer tycker jag bör vara: "Jag är inte rasist, men jag tycker Sverige ska assimilera de invandrare som kommit hit innan vi tar in fler. Vilket parti bör jag rösta på?"
Fråga sedan asen varför de klagar över SD:s historia, men aldrig gör redogör för sin egen, fråga konkret om Tobias Hübinette. Frågan sedan varför de tar 10500:-/timmen och vem som betalar det. Fråga även om samarbetet med AFA. Fråga varför man utövar påtryckningar mot privata företag som annonserar på t ex PI, och om man anser det vara ett demokratiskt agerande.
Finns hur mycket som helst, önskar jag vore där med dig. DU bär ett ansvar, gör oss stolta!