• 1
  • 2
2011-02-03, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irisha
hej du, jag testade den, helt jävla skit slänga bort skiten vet ja

Well, då har du fått svar på tal iallafall Men vad tyckte du var skit? LiveCD´s är fruktansvärt sega jämfört med en installerad kopia, det ska vara så och är det endast därför tycker jag att du ska ge det en till chans/överväga ditt beslut
Citera
2011-02-03, 07:13
Medlem
irishas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugeSackOfNachos
Well, då har du fått svar på tal iallafall Men vad tyckte du var skit? LiveCD´s är fruktansvärt sega jämfört med en installerad kopia, det ska vara så och är det endast därför tycker jag att du ska ge det en till chans/överväga ditt beslut

alltså de känns som att man sitter med nå leksak inte dator )) så nej tack, du nu har jag installerat xp, vet att de inte går ändra på språket, men vet du hur man gör, om ja skulle vilja leka lite, och byra den själv ? lite på menyn å så?
Citera
2011-02-03, 07:15
Medlem
Citat:
alltså de känns som att man sitter med nå leksak inte dator )) så nej tack, du nu har jag installerat xp, vet att de inte går ändra på språket, men vet du hur man gör, om ja skulle vilja leka lite, och byra den själv ? lite på menyn å så?

Byta vad? i XP eller Ubuntu?
Vill du ha mer kontroll kan jag rekommendera Debian.
Citera
2011-02-03, 07:18
Medlem
irishas avatar
Citat:
Byta vad? i XP eller Ubuntu?
Vill du ha mer kontroll kan jag rekommendera Debian.

i xp ja du ja vette fan, va ja letar efter )) kommer att hoppa på win/7 igen ))) om ja inte byter språket på den ))) haha fan va ja håller på med i natt))
Citera
2011-02-03, 07:19
Medlem
irishas avatar
Citat:
i xp ja du ja vette fan, va ja letar efter )) kommer att hoppa på win/7 igen ))) om ja inte byter språket på den ))) haha fan va ja håller på med i natt))

byta språk alltså, vet att man kan göra det själv lite
Citera
2011-02-03, 07:21
Medlem
Citat:
byta språk alltså, vet att man kan göra det själv lite

Språket i GUIn kan du nog inte byta, tror du måste installera om med en annan skiva då.
Detta är dock en tråd om linux, gå och sov.
Citera
2011-02-03, 07:27
Medlem
irishas avatar
Citat:
Språket i GUIn kan du nog inte byta, tror du måste installera om med en annan skiva då.
Detta är dock en tråd om linux, gå och sov.

ja du, de må ja göra , natti
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in