Citat:
Ursprungligen postat av Lkpg-Barbie
nja, denna missbildning kan ingen människa få medfött.
Dock tycker(vet) jag att detta är en missbildning och är 99% säker på att läkarna skulle tycka desamma. Det är även en grej som alltid ÄR där. som man inte kan gömma/täcka etc. till skillnad för tex, brösten som går att täckas..
Har kollat runt för rimliga kostnader och det är OTROLIGT dyrt

här snackar vi liksom inte 40 000kr á la bröstförstoring eller 55 000kr á la näsoperation. Utan detta är oerhört dyrt och finns ingen chans att jag får tag på pengarna då jag inte kan sommar/heltids jobba på ett jobb pga av detta.
Har du frågat läkarna då? Jag tycker det låter fruktansvärt att du ska behöva må så dåligt.
Ge ett exempel på en icke född missbildning för jag lyckas inte i tanken komma på en endaste en.
Du är ju helt anonym på flashback om man så vill. Här har du ju chansen att tala om det som du annars låtsas inte höra / -inte vara berörd utav.
Folk kan ju jobba med en hel del olika lyten och handikapp men i ditt fall går det alltså helt enkelt inte?
Det vore nog önskvärt om du kunde berätta lite mer vad det verkligen gäller. Annars blir det nog svårt för dig att få ut något av den härtråden.