2011-02-02, 12:40
Medlem
BocadilloLocos avatar
Jag funderade på en sak. Varför gillar tjejer hästar så mycket? De är fega stora ganska fula djur utan gulligfaktor. Hästar har stora kukar, med all säkerhet FB-size. Är de de som är dragningskraften? Nu vill jag vara krass men generellt brukar ju också killar som diggar häst vara lite feminina av sig.

Vad tror ni? Speciellt vad tror ni tjejer? Varför diggar ni ston, de har inga kukar?
Senast redigerad av BocadilloLoco 2011-02-02 kl. 12:43.
Citera
2011-02-02, 12:41
Medlem
AdoRebels avatar
dubbelpost.
Citera
2011-02-02, 12:42
Medlem
AdoRebels avatar
Citera
2011-02-02, 12:43
Medlem
Moroten89s avatar
http://www.youtube.com/watch?v=1_ORYxGLIwE

Enligt Samson biceps så är det ju så iallafall.
Citera
2011-02-02, 12:44
Medlem
AdoRebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BocadilloLoco
Jag funderade på en sak. Varför gillar tjejer hästar så mycket? De är fega stora ganska fula djur utan gulligfaktor. Hästar har stora kukar, med all säkerhet FB-size. Är de de som är dragningskraften? Nu vill jag vara krass men generellt brukar ju också killar som diggar häst vara lite feminina av sig. Vad tror ni? Speciellt vad tror ni tjejer? Varför diggar ni ston, de har inga kukar?

Håller absolut med dig där. Finns flertalet exempel som jag kan nämna då killar som gillar hästar även gillar penis.

Mycket intressant fråga!
Någon som är vänlig att ge sin teori på det hela?
Citera
2011-02-02, 12:46
Bannlyst
Ehh du är störd i huvudet. Jag är kille och gillar hästar. Har en farbror som äger 2 hästar. Du vet inte vad en arabisk häst innebär. En arabisk häst är= Kraft och elegans. Blir jag rik kommer jag klart köpa 2-3 starka hästar.
Citera
2011-02-02, 12:47
Medlem
Ducken11s avatar
Vi kan ju göra en studie på detta som faktiskt skulle påvisa om detta stämmer eller ej.

Om alla flashbacks tjejer skulle vara vänliga att kolla på följande video, om de blir kåta så stämmer TS teori, om de blir äcklade så fallerar teorin.

Den berömda Mr Hands filmen
http://2girls1cup-free.com/mr-hands-video.html

Personligen tror jag inte att de beror på kuken, men vad vet jag :/
Citera
2011-02-02, 12:50
Medlem
AdoRebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No-rest
Ehh du är störd i huvudet. Jag är kille och gillar hästar. Har en farbror som äger 2 hästar. Du vet inte vad en arabisk häst innebär. En arabisk häst är= Kraft och elegans. Blir jag rik kommer jag klart köpa 2-3 starka hästar.

Så de kan ge dig i varje hål.
Ser på ditt sätt att skriva att du är lite lagd åt gay hållet.
Citera
2011-02-02, 12:50
Medlem
BocadilloLocos avatar
De hela faller på stoet. Jag fattar att de diggar hingst men stoet förstör hela teorin. Jag har dock en teori att de flesta hästtjejer brukar vara oskulder ganska länge. De betyder att de kanske inte diggar killar och därmed blir som nån sorts lesbisk för häst? caballofil?
Citera
2011-02-02, 12:51
Medlem
AdoRebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducken11
Vi kan ju göra en studie på detta som faktiskt skulle påvisa om detta stämmer eller ej.

Om alla flashbacks tjejer skulle vara vänliga att kolla på följande video, om de blir kåta så stämmer TS teori, om de blir äcklade så fallerar teorin.

Den berömda Mr Hands filmen
http://2girls1cup-free.com/mr-hands-video.html

Personligen tror jag inte att de beror på kuken, men vad vet jag :/

Mm... Vad vet du?
Citera
Medlem
Jag har inte skrattat så mycket på länge. Gud vad patetiska och tröga ni är om ni tror att tjejer gillar hästar för kuken. Herregud, vart är samhället på väg? Jag tycker sjukt synd om er! Get a grip.
Citera
Medlem
Effiestonems avatar
Haha, nej det beror inte på kuken! Jag gillar hästar för att de är underbara djur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in