2004-08-20, 03:01
Medlem
goodfellas avatar
bara en sak jag har funderat på... med tanke på hur många som är med och skapar ett högskoleprov, postar det o.s.v lär det finnas nån som har svaren och kan sälja det.. hmmmmm
Citera
2004-08-20, 13:23
Medlem
Tror att de olika delproven tas fram separat och i flera olika versioner. Sedan slumpar man fram vilka delprov som skall vara de som används. På så sätt undviker man kanske att allt för många kommer i kontakt med det fullständiga provet. Tror man har störst chans till mygel genom att ta reda på var det trycks någonstans, och rota igenom deras restavfall??? Inte vet jag...
Citera
2004-08-20, 13:24
Medlem
rashbans avatar
Du får väl skaffa dig en älskarinna/älskare som jobbar på enheten för pedagogiska mätningar vid Umeå Universitet, som du svaren ur. Kan bli svårt om du är man dock, det jobbar säkert mest män där. Annars får du väl ta till klassiskt industrispionage
Citera
2004-08-20, 13:29
Medlem
mrtwinlabs avatar
Duger det med 1986 års upplaga så…?
Citera
2004-08-20, 19:03
Medlem
nja blir nog svårt....

Jag tror det blir mycket svårt att hitta någon som säljer ett prov. Jag har varit där de arbetar fram högskoleprovet på Umeå Universitet och det är en tjock ståldörr med dubbla koder för att komma igenom. Att betala någon smart person att skriva provet till dig vore en bättre idé i så fall....

Citat:
Ursprungligen postat av goodfella
bara en sak jag har funderat på... med tanke på hur många som är med och skapar ett högskoleprov, postar det o.s.v lär det finnas nån som har svaren och kan sälja det.. hmmmmm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in