Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Hans privata person blir förvirrande för folk som bara sett honom i <musikhjälpen o sånt. Privat är han ju mer av en rockstar både vad gäller droger, brudar och allmän framtoning. I alla fall förr i tiden, har inte stött på honom på 5-6 år nu.
Han dubbelmoralar sig lite.
Men det är ok, vem gör inte det?
Å andra sidan börjar jag bli mer o mer kritisk till sådana här insamlingar.
Vi har en regering som skickar ut 35 miljarder! i bistånd av skattepengarna till behövande.
Ändå sänds musikhjälpen och andra galor samt ideliga reklamsnuttar med svältande barn där vi uppmanas skänka pengar.
ALDRIG att det sänds en reklamfilm på svenska uteliggare eller andra människor i VÅRT samhälle här hemma i Sverige! Där man efterfrågar hjälp!
För det vore ju ett nederlag för vår käre landsfader som tror sig skapat det perfekta samhället.
Idag steg jag över en svensk uteliggare som höll på att frysa häcken av sig, han huttrade värre än satan själv i skärselden.
Alla arbetande och stressade samhällsmedborgare steg antingen över eller förbi honom.
Men misströsta inte.
Jag får bidrag av er (visserligen inte mycket) men jag gav honom vad jag kunde undvara av det jag hade.
Trevlig kväll, medborgare!