2012-09-16, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Haha...Du tror väl inte att Ronja bryr sig särskilt mycket vad nån snubbe på FB tycker om henne?

nej jag tror inte det rör henne det minsta, dock är den "sortens" brudar inte något jag finner attraktivt.
Citera
2012-09-16, 02:41
Medlem
Zlaneks avatar
Snygg tjej!
Timbuktu är ju en riktigt skön person så kul för honom att han lyckades få henne på fall
Citera
2012-09-17, 00:47
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrosh
Har hört på ryktesväg från folk som han satt att han har en sne kuk. Stämmer säkert. Den ska inte ha varit något att hurra för storleksmässigt heller, medel på sin höjd.

.....stanna tryckpressarna för guds skull, märkligt att denna oerhörda nyhet inte stått på aftonbladets förstasida ännu.

Då vet vi alltså vad fröken Ronja Rövardotter får stå ut med om kvällarna

Läste förresten att den gode Jason är 165 lång och att han känner sig kort i Sverige men lång i andra länder, vilka länder då undrar jag ?
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2012-09-17 kl. 00:57.
Citera
2012-09-17, 02:59
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
.....stanna tryckpressarna för guds skull, märkligt att denna oerhörda nyhet inte stått på aftonbladets förstasida ännu.

Då vet vi alltså vad fröken Ronja Rövardotter får stå ut med om kvällarna

Läste förresten att den gode Jason är 165 lång och att han känner sig kort i Sverige men lång i andra länder, vilka länder då undrar jag ?
Kambodja, Indonesien, Filippinerna, Vietnam, Indien, Nordkorea, Peru, Nigeria och Irak.
Citera
2012-09-17, 14:45
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Trodde faktiskt att Timbuktu var kortare. Fick en känsla av att han precis som Prince inte ens var 160 cm. (Prince är 157 cm)

Lite OT
Tänk vad statistik kan bli fel ibland. Såg att medellängden skulle vara (163 cm) i Nigeria. Det där stämmer inte. Finns inte en chans att du kan känna dig lång i Nigeria om du är 165 cm. Nigerianer är generellt sett ganska långa. Att vara 165cm är väl ganska normalt i de flesta asiatiska länder och även latinamerikanska länder så du anses inte kort men att känna sig "lång" oavsett land när man bara är 165 är väl lite att ta i.
Senast redigerad av Reggie Hamond 2012-09-17 kl. 14:57.
Citera
2012-09-17, 18:03
Avslutad
Timbuktu 165 cm?
Skitsnack!
Så lång (!) är jag. Och när jag mötte honom i Malmö. Var han ett halvt huvud kortare än mig.
Eller så är jag längre än vad jag vet..
Citera
2012-09-23, 20:14
Medlem
Dammigs avatar
Nu har idioten dessutom förstört Moraeus annars så suveräna program.
Citera
2012-09-23, 20:17
Medlem
Samsungs-Ipads avatar
Är det sant att Timbuktu i början av 2000-talet experimenterade med sin sexualitet och ibland syntes med shemales på Istedgaede? Ska ha varit på någon klubb som hette något i stil med Tropicana.
Citera
2012-09-23, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dammig

Han och Damn! fick göra hela tre låtar i programmet! Tror ingen annan gäst har fått göra så många. Det svängde bra, men man hade ju gärna hört mer med Ane Brun.

Håller med om att "Moraeus med mera" är ett suveränt program. Alltid kul att se oväntade artistkonstellationer uppträda tillsammans.
Citera
2012-09-24, 00:49
Medlem
Citat:

Hans kompband hade långt tidigare en mer berömd basist, Peter Mangs - men han sitter som bekant och väntar på sin dom.
Citera
2012-09-24, 08:31
Medlem
BlackAdolfs avatar
Sveriges kanske duktigaste musiker, superskön kille med väldigt bra åsikter, full av empati och intelligens. Bara att gratulera till den snygga damen!
Citera
2012-12-16, 21:12
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:

Så fort man slår på TV:n så ser man den studsande husnegern "Timbuktu" vifta med armarna i luften. Det är Timbuktu hit, och Timbuktu dit; han är här, han är där; han är i taket, han är på golvet; han sitter ena stunden i studion och skruvar på en mikrofon, och klättrar upp i ett träd för att klämma på en banan i nästa.

Kan massmedia förstå att Timbuktu är överexponerad, och det är dags för en ny husneger att äntra tronen ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in