2006-07-21, 15:46
Medlem
Scanfaces avatar
Hehe, bara jag som hade tråkigt och ville leka lite viktigpetter.

Men för att återgå till tråden så tror jag inte han kommer lägga av att snorta. Möjligen på offentliga toaletter, men aldrig privat. Det skulle jag inte tro.
Citera
2006-07-21, 16:42
Medlem
George Wittigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siden-Carlsson
Timbuk blir väl varken sämre som artist eller människa bara för att detta hänt?

Knappast möjligt att bli sämre som artist, så svaret på din fråga är nej.
Citera
2006-07-21, 17:38
Medlem
Mycket snack om rikemansdrog. Jag är inte rik och jag älskar koks.
Citera
2006-07-21, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
men varför det? Jag menar till och med alla pensionärers älskling Tommy Körberg har sniffat kokain.Whats the deal? Timbuktu är ingen kolatorsk det är jag ganska säker på....Han säger själv att han testat ett par gånger...Fan jag känner många som testat droger men det betyder inte att dom är ngra kolatorskar....

Har väl aldrig stått i tidningen att Körberg lekt med näsgodis? Enbart rattfylla eller? Dessutom är Körberg en väldigt etablerad artist till skillnad mot rookien Timbuktu. Dvs har man varit i branschen ett bra tag så ser man nog inte lika illa på det, folk bryr sig nog inte lika mycket. Söt som söt
Citera
2006-07-21, 18:31
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drulovic
Har väl aldrig stått i tidningen att Körberg lekt med näsgodis? Enbart rattfylla eller? Dessutom är Körberg en väldigt etablerad artist till skillnad mot rookien Timbuktu. Dvs har man varit i branschen ett bra tag så ser man nog inte lika illa på det, folk bryr sig nog inte lika mycket. Söt som söt

Aldrig stått i tidningen??? Han var den första svenska kändisen som blev påkommen med kokain.Han har erkänt i bland annat Ett Herrans Liv att det blev mycket kola på den tiden.Men han slutade i och med att han åkte fast för polisen för innehav.Han fick tom fängelse ett par månader.... 1981 tror jag det var....
Citera
2006-07-21, 18:37
Medlem
Pappapeters avatar
Citat:

Aldrig stått att Körberg dragit näsa? Skoja du eller? Det var ju en följetong i tidningarna för många år sedan. Han delade ju lina med Brost bl a....
Man kan tycka vad man vill om Timbuk och hans musik, men rookie? Njäe...
han allt varit med ett tag.
Att dra en näsa e vanligare än vad gemene man tycks tro. Samma gäller röka.. det är ännu vanligare!
Och vår "popkändis" kommer definitivt inte lägga av.
Citera
2006-07-21, 18:38
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Citat:

Haha. Född igår eller?
Citera
2006-07-21, 18:53
Medlem
Pappapeters avatar
Ang Körberg och andra kändisar

Hittade det här utdraget (i förkortad version);

"Tommy Körberg greps för innehav av kokain liksom skådespelaren Johannes Brost och några av popgruppen The Boppers medlemmar. Även Plura Jonsson i Eldkvarn åkte fast för att ha hållit på med kokain. Ett par år senare blev den unga skådespelerskan Lina Perned rikskändis, inte som filmaktör utan som »filmstjärnan« som sålde kokain och hamnade i fängelse. Under senaste året har popsångaren Nick Borgen och skådespelerskorna Jessica Zandén och Viveca Seldahl offentligt berättat om sina tidigare narkotikaproblem."

Även Orup drog i sig affe

Så det är allt vanligare än vad Svenssons tror
Citera
2006-07-21, 18:57
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappapeter

"Tommy Körberg greps för innehav av kokain liksom skådespelaren Johannes Brost och några av popgruppen The Boppers medlemmar. Även Plura Jonsson i Eldkvarn åkte fast för att ha hållit på med kokain. Ett par år senare blev den unga skådespelerskan Lina Perned rikskändis, inte som filmaktör utan som »filmstjärnan« som sålde kokain och hamnade i fängelse. Under senaste året har popsångaren Nick Borgen och skådespelerskorna Jessica Zandén och Viveca Seldahl offentligt berättat om sina tidigare narkotikaproblem."

Men det är mycket roligare att gnälla om det är "niggerschwein" som gör det. Citat från rasister är min favorithumor.
Citera
2006-07-21, 18:57
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappapeter

Ta med källan också tack.
/mod
Citera
2006-07-21, 19:00
Medlem
Pappapeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Ta med källan också tack.
/mod

http://www.socialpolitik.com/gamlanummer/arkiv1998/983/98338.html
Citera
2006-07-21, 19:27
Medlem
Haha, tänkte bara på den där scenen i Fear and loathing in Las Vegas när jag läste att han slickade rent påsen. Den där scenen när dom är på en toalett och han spiller LSD-pulver eller vad det är på skjortärmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in