2011-02-01, 09:57
Medlem
paperflys avatar
Hej.

För 1,5 år sedan skrev jag från en annan användare. En vacker dag började folk adda mig på Msn, fattade liksom ingenting då jag inte gett ut den till någon. Det var min familj i princip som hade den plus att jag hade den emailadressen reggat på facebook och här på flashback. Personerna som adda frågade; "det är du som är XXX XXXXX va?" - öh, eh.. ja? dom sa att dom var från flashback och sa sitt nick till och med. Sen blockerade jag dem och sen var det inget mer än det. Sedan har jag inte tänkt mer på detta, tyckte det inte var så allvarligt heller då jag inte hade skrivit något allvarligt, typ något "haha" i humorforat ungefär, inget mer än så.

Alltså: knappt någon fler än min familj visste om min email. Den var reggad på facebook och här. Jag har inte gett ut den till någon. Jag har inte reggat mig på någon porrsida.

Vad tror ni har hänt? har flashback blivit hackat på den tiden och det på så vis har läckt ut? vad tror ni kan ha hänt?
Citera
2011-02-01, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paperfly
Vad tror ni har hänt? har flashback blivit hackat på den tiden och det på så vis har läckt ut? vad tror ni kan ha hänt?
Att du själv varit oförsiktig med din mail eller att någon har outat dig.
Om flashback blivit hackat så hade nog fler än dig blivit drabbade.
Citera
2011-02-01, 10:09
Medlem
Eroos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor

Vem fan orkar adda massa folk på MSN om man hackat databasen med konton? Jag tror mer det är någon släkting till dig som nosat rätt på din FB för att skrämmas. Du har säkert "logga in automatiskt" på din dator och på så sätt har dem fått ditt nick.

Du kan nog andas ut.
Citera
2011-02-01, 10:09
Medlem
paperflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor

Men det konstiga är ju att jag inte varit oförsiktig?
Citera
2011-02-01, 10:11
Medlem
paperflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroo
Vem fan orkar adda massa folk på MSN om man hackat databasen med konton? Jag tror mer det är någon släkting till dig som nosat rätt på din FB för att skrämmas. Du har säkert "logga in automatiskt" på din dator och på så sätt har dem fått ditt nick.

Du kan nog andas ut.

Det skulle möjligtvis kunna vara min flickvän som jag hade just då. Men eftersom att jag kollade på så fruktansvärt mycket porr så var jag jävligt noga med att rensa all historik, även att hon alltid och endast fick använda gästinlogg på min dator
Citera
2011-02-01, 10:15
Bannlyst
Detta var konstigt men det är nog du som klantat dig någonstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in