2011-02-01, 01:36
Medlem
-bultens avatar
detta blir min första kur, är ivrig att få börja! Detta är min första kur men definitivt inte min sista och därmed hoppas jag att ni stöttar mig i mitt val och väg mot massorna!

Kur 1 är mer än ”uppvärmingskur” för att till hösten -11 kliva på min 2:a (kur se nedan…)

Lite info fråga vad ni vill så ska jag försöka svara så gott det går.
Stats:
73kg
172 cm
bf ca 12%

Bänkpress: 95,5*8 115x1
Knäböj: 120x8 har ej maxat på senare år så ingen siffra åt folket.
Marklyft: 180x1

Tränat ungefär 3 år

Kur 1:
TM Pharma testosterone E
Alpha-Pharma Nolvadex

Upplägg:V 1-12 250mg/1ml e5d . Frontar 2 första sticken med 500mg/2ml
v 14 PCT
Dag 1- 160mg
Dag 2-30 20mg (tills jag känner mig återhämtad)

Syfte med kuren:
Bli större kort och gott utan överdrivet mycket späck till sommaren samt till nästa kur, kommer ligga på lite plus 300 kcal överskott dagligen.
Cirka 2-3g protein per kg, dvs 150-220g protein dagligen.

Kur2: kommer startas tidigast i slutet av augusti/början av september eftersom det rekommenderas att vila (kur+pct) säg gärna till om ni anser vilan för kort.

Testo E
Dbol alt Winnar ej bestämmt än.

Upplägg:

Vecka 1: front testo E 1000mg
Dbol 40 mg ed i 40 dagar
Alternativ winnar 50 mg ed i 50 dagar

Vecka 2-20: testo E 500mg e5d

Vecka 21-23: Pausar
Vecka 24: PCT börjar, 160mg front första dagen.
Blir 20mg ED tills jag känner mig återställd.

Mål med kur2: massa massa och åter igen mera massa

All kritik är välkommen, tips och vägledning är varmt välkommet.

Jag är väldigt laddad att köra skiten ur mig på gymmet och väldigt förväntansfull av att ta klivet in i testots underbara värld.

ps. Tack till alla kunninga och vänliga personer som finns på bräddan som har gjort att jag har kunnat läsa mig till mycket värdigfull information även om jag har oändligt mycket mer att lära mig ds.

Ha det så bra kommer uppdatera så ofta ja kan å svara så snabbt jag kan. Mvh –Bulten.
Citera
2011-02-01, 01:47
Medlem
oxicums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -bulten
detta blir min första kur, är ivrig att få börja! Detta är min första kur men definitivt inte min sista och därmed hoppas jag att ni stöttar mig i mitt val och väg mot massorna!

Kur 1 är mer än ”uppvärmingskur” för att till hösten -11 kliva på min 2:a (kur se nedan…)

Lite info fråga vad ni vill så ska jag försöka svara så gott det går.
Stats:
73kg
172 cm
bf ca 12%

Bänkpress: 95,5*8 115x1
Knäböj: 120x8 har ej maxat på senare år så ingen siffra åt folket.
Marklyft: 180x1

Tränat ungefär 3 år

Kur 1:
TM Pharma testosterone E
Alpha-Pharma Nolvadex

Upplägg:V 1-12 250mg/1ml e5d . Frontar 2 första sticken med 500mg/2ml
v 14 PCT
Dag 1- 160mg
Dag 2-30 20mg (tills jag känner mig återhämtad)

Syfte med kuren:
Bli större kort och gott utan överdrivet mycket späck till sommaren samt till nästa kur, kommer ligga på lite plus 300 kcal överskott dagligen.
Cirka 2-3g protein per kg, dvs 150-220g protein dagligen.

Kur2: kommer startas tidigast i slutet av augusti/början av september eftersom det rekommenderas att vila (kur+pct) säg gärna till om ni anser vilan för kort.

Testo E
Dbol alt Winnar ej bestämmt än.

Upplägg:

Vecka 1: front testo E 1000mg
Dbol 40 mg ed i 40 dagar
Alternativ winnar 50 mg ed i 50 dagar

Vecka 2-20: testo E 500mg e5d

Vecka 21-23: Pausar
Vecka 24: PCT börjar, 160mg front första dagen.
Blir 20mg ED tills jag känner mig återställd.

Mål med kur2: massa massa och åter igen mera massa

All kritik är välkommen, tips och vägledning är varmt välkommet.

Jag är väldigt laddad att köra skiten ur mig på gymmet och väldigt förväntansfull av att ta klivet in i testots underbara värld.

ps. Tack till alla kunninga och vänliga personer som finns på bräddan som har gjort att jag har kunnat läsa mig till mycket värdigfull information även om jag har oändligt mycket mer att lära mig ds.

Ha det så bra kommer uppdatera så ofta ja kan å svara så snabbt jag kan. Mvh –Bulten.

Lycka till!!.
Citera
2011-02-01, 01:51
Medlem
-bultens avatar
tackar så mycket. Hoppas att detta bara är en början på en lång resa.
Citera
2011-02-01, 20:44
Medlem
-bultens avatar
Stack första sticket i lördags och först idag har smärtan börjat lägga sig i låret.
nu på torsdag är det dags igen

funderar på om jag drog i testot för snabbt och masserade för lite efteråt. kan ju vara en vanesak sak oxå.

Idag är det vila men imorgon blire fullt ös igen.
Citera
2011-02-01, 20:51
Medlem
havregransgrats avatar
Vilket märke kör du på var sticker du,själv brukar jag bara trycka på stickpunkten nån minut och har ingen smärta efteråt.Det tar ett tag för kroppen att vänja sig.
Citera
2011-02-01, 21:51
Medlem
-bultens avatar
kör TM Pharma testosterone E - så dagens tips är att trycka på stickpunkten alltså värt att testa.

jag körde i låret eftersom jag har blå 25 mm nålar i dagsläget.
Citera
2011-02-01, 23:37
Medlem
ligermans avatar
uppdatera flitigt och släng gärna upp nån bild så man ser före/efter resultat. kommer också köra testo e 14 veckor men 500 mg/ed + dbollar. funderar även på att slänga in deca om ekonomin tillåter. har också nolva från alpha-pharma. vi verkar ha handlat på samma butiker du å jag
Citera
2011-02-02, 15:56
Medlem
havregransgrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -bulten
kör TM Pharma testosterone E - så dagens tips är att trycka på stickpunkten alltså värt att testa.

jag körde i låret eftersom jag har blå 25 mm nålar i dagsläget.
Samma här och jag sticker ganska högt i höjd med kulorna och på den övre halvan av låret om du tänker dig att du ser låret från sidan.

MVH.
Citera
2011-02-03, 02:23
Medlem
-bultens avatar
Dagens pass - axlar & triceps+underarmen

hade en sjuk energi idag på gymmet antingen var det vilodagen som gjorde susen eller så vare den nyinköpta Rage nitron som gjorde grejjen blev i alla fall många övningar som ska höjas till nästa gång.

började med att gå på bandet i 10 min på bandet för att få igång värmen i kroppen.

några uppvärmings set
Axelpress
3 set 30*8 så nästa pass blire höjning

frenchpress med hantlar
3 set 12*10

omvända flys
3 set 36*12

Shrugs med stång hade glömt dragremmarna men behöver ändå öva upp greppet
5 set
60*15
80*12
80*12
80*10
90*8

pushdowns med stång - vikterna är ej utskrivna utan är markerade med siffror
3 set
21.5*10 kändes toklätt så blev genast en höjning
27*8
27.5*8

hantelsidolyft
2 set 10kg*max antal reps

avslutade med forearm curl (vet ej vad den heter på svenska)
3 set med 25*max reps
kunde inte stänga handen eller greppa någonting haha kände mig smått invalid kan jag säga haha

hade som sagt en riktigt skön känsla hela passet är motiverad nu på ett helt nytt sätt så ska bli kul när testot börjar kicka in.

ha en bra dag / -bulten.

Svar till folk som har skrivit
havregransgrat då sticker vi ungefär på samma ställe men nästa gång som e imorgon ska jag testa å ta det lugnt istället för att tok skjuta in skiten å massera efteråt

ligerman det låter som en riktigt smaskig kur det där det är inte helt omöjligt att vi gör det finns ju sååå många olika vänliga kranar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in