Hej, håller på att omformatera datorn för första gången på många år, den ska säljas och jag vill därför bara ha kvar de obligatoriska drivrutinerna (moderkort, grafikkort, ljudkort etc.)
Jag laddade ner "Driver magician" för att jag inte är säker på vilka skivor jag har kvar och mitt internet inte fungerar.
Dessa var i alla fall de drivrutiner jag hade installerade på datorn, jag vill ha kvar de obligatoriska som sagt, även för mus + tangenbord + bildskärm.
Insåg när jag fick upp
denna lista att jag tagit mig vatten över huvudet och vänder mig därför till er.
Vilka drivrutiner skall sparas och vilka ska väck i omformateringen?
Här är listan en tredje gång för er som missade den:
http://img.ihack.se/images/312965147473.jpg
Tacksam för snabb hjälp då jag vill ha detta klart inatt, behöver bli av med datorn ganska omgående.
Mvh: Danne
Edit: Värt att notera är att jag har något förbaskat spyware/adware virus på datorn som jag inte lyckats bli av med på några år (använder nästan aldrig datorn) så om det finns någon risk att viruset är kvar på grund av en drivrutin så varna gärna
Edit 2: Såg nu att jag glömt att avmarkera några av drivrutinerna, men det kanske bara bidrar till att ni ska inse hur pass lost jag är när det kommer till detta