2011-01-31, 20:53
Medlem
toxicvaccines avatar
Tänkte svara på lite frågor och hoppas inte det finns någon mer sån här tråd, hittade ingen iallafall.

fråga på om ni vill ha svar på något

Är en kille på 19 år. Har haft det jobbigt hela min uppväxt i skolan och i sociala sammanhang. Väldigt aggressiv person som retar upp sig på småsaker. Värre va det när jag va liten. Jag har bott på massa ställen, flyttat runt som fan..

Om man ska gå in på hur jag är som person så är jag jävligt livlig, frågar ofta saker jag inte förstår (ibland totalt onödiga saker). Ibland kan det känns som att jag bara MÅSTE slå i någonting för att känna mig bra i kroppen. Jag är inte så störig längre, utan mer pratig av mig etc
Senast redigerad av toxicvaccine 2011-01-31 kl. 21:25.
2011-01-31, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av toxicvaccine
Tänkte svara på lite frågor och hoppas inte det finns någon mer sån här tråd, hittade ingen iallafall.

är du hyper 24/7?
2011-01-31, 20:59
Medlem
xXkajalXxs avatar
skulle du kunna tänka dig att sälja din medicin?
2011-01-31, 21:03
Medlem
Jag undrar om vuxen-ADHD. Hur yttrar det sig? Hur normal kan man vara och ändå ha vuxen-ADHD?
2011-01-31, 21:03
Medlem
istället för att bara skriva: jag har adhd, fråga mig saker, kan du väl börja med att berätta hur du lever och hur du fungerar konkret
2011-01-31, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av randomdude.com
är du hyper 24/7?
Har ADHD och är inte hyper nånting alls, jag kan bli det om jag blir upphetsad osv.
Citat:
Ursprungligen postat av xXkajalXx
Har gjort det för att få extrapengar ibland
2011-01-31, 21:16
Medlem
toxicvaccines avatar
Citat:
är du hyper 24/7?

Nja, hyper.. Jag kan vara jävligt jobbig som inte uppskattas av folk i min närhet. Retsam och flippad kan man säga!
2011-01-31, 21:17
Medlem
toxicvaccines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXkajalXx

Jag har aldrig gjort det, men skulle kunna tänka mig.
2011-01-31, 21:19
Medlem
toxicvaccines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenStone
Jag undrar om vuxen-ADHD. Hur yttrar det sig? Hur normal kan man vara och ändå ha vuxen-ADHD?

Alltså.. I barndomen så är man väldigt hyperaktiv och kan aldrig sitta still.. Ställer massa konstiga frågor hela tiden 24/7. Nu är jag 19 år.. Och jag har mognat känner jag själv, men den korta stubinen och rastlösheten sitter fortfarande kvar, och vill helst göra något hela tiden. Det är inte alls samma sak som när man va yngre då man kunde slå sönder väggar och skit för små saker. Så jag är hyfsat lugn i denna åldern..

Man kan vara normal vid olika tillfällen, typ som när man kanske träffar en ny brud eller ska träffa en viktig person eller så. Annars när man är hemma själv eller med någon nära vän eller nåt så blir man automatiskt omogen om man säger.
2011-01-31, 21:26
Medlem
toxicvaccines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
istället för att bara skriva: jag har adhd, fråga mig saker, kan du väl börja med att berätta hur du lever och hur du fungerar konkret

har skrivit i lite där uppe, sen får ni fråga om mera
2011-01-31, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av toxicvaccine

Är en kille på 19 år. Har haft det jobbigt hela min uppväxt i skolan och i sociala sammanhang. Väldigt aggressiv person som retar upp sig på småsaker. Värre va det när jag va liten. Jag har bott på massa ställen, flyttat runt som fan..

Om man ska gå in på hur jag är som person så är jag jävligt livlig, frågar ofta saker jag inte förstår (ibland totalt onödiga saker). Ibland kan det känns som att jag bara MÅSTE slå i någonting för att känna mig bra i kroppen. Jag är inte så störig längre, utan mer pratig av mig etc
jag kollade adhd/add "symtomen" på internet 15/18 stämmer in på mej, betyder de att jag har adhd/add
2011-01-31, 21:42
Medlem
toxicvaccines avatar
Citat:
jag kollade adhd/add "symtomen" på internet 15/18 stämmer in på mej, betyder de att jag har adhd/add

Det bästa du kan göra är att göra ett test men spelar ju ingen roll om du inte går i skolan.. Eller tycker din vänner att du kan vara för jävla jobbig?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in