Citat:
Ursprungligen postat av tiinarosenberg
Jag instämmer helt i det du skriver om sionistera osv. Det behöver du inte övertyga mig om något annat.
Dock innebär det inte att vi skall ha ett stort vakande öga på den andra antagonisten också. Det är bra att sioniststyrda regimer störtas i muslimvärlden. Men komer islamisterna till makten kommer de att vilja på sikt skapa ett stort islamiskt rike igen till att börja med. På längre sikt vet vi vad muslimernas mål är.
Så det gäller att känna till dessa två mäktiga fiender och deras intentioner.
Ja det är klart att vi borde vara vaksamma på islam också men först och främst borde vi koncentrera oss på det andra problemet då det inte leder någon vart att försöka ta itu med islam innan själva grundproblemet är åtgärdat så att säga.
Sen så tror jag själv att muslimernas starka sida är att de är många väldigt många och att de ökar i stadigt i hög hastighet.
Jag tror knappast att muslimer har något att komma med mot ett friskt och sunt Europa eller Sverige som ej lider av interna dödssjukdomar som sionismen t.ex. Inte en chans att muslimerna kan göra något mot ett befriat Europa/nordamerika som har haft låt säga 10 år på sig att återhämta sig från den mörka sionistiska tidsåldern som vi alla hoppas snart tar slut.
Om Europa/nordamerika/Australien etc (Europeiska civilisationer med andra ord) tillåts att nå sin fulla potential utan blodsugande iglar över hela kroppen så kommer världen bli mycket bättre och det kommer att vara betydligt mindre lidande över HELA världen inte bara Europa. Det är jag övertygad om. Dessutom så tror jag att varje enskilt Europeiskt land kommer att vara överlägset valfritt MENA/afrikanskt (Inget illa menat mot de som bor där men hade Europeer styrt världen så hade även de haft det betydligt bättre än idag).
Finns en anledning till att Europeer är sionismens fiende #1.
(Skit i ateisten som går offtopic låt han starta en egen tråd om han vill diskutera något annat som inte diskuteras här
)