2011-01-31, 14:51
Medlem
bakfickas avatar
så, vilken är den bästa ställningen enligt dig och varför, tell mee!
Citera
2011-01-31, 15:16
Medlem
när man sätter sig på tjejens ansikte och hon trycker in tungan samt rimmar dig. man har 2 fingrar djupt in i henne pullar upp henne i brygga sen stoppar man kuken långt ner i halsen, om man vill strypa lite går det väldigt bra.

Allmän Dominans och förnedrande sex. pissa tjejen i munnen. Att få tjejen att klökas/spy e osså nice.
Citera
2011-01-31, 17:25
Medlem
HaWwKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asstomouth
när man sätter sig på tjejens ansikte och hon trycker in tungan samt rimmar dig. man har 2 fingrar djupt in i henne pullar upp henne i brygga sen stoppar man kuken långt ner i halsen, om man vill strypa lite går det väldigt bra.

Allmän Dominans och förnedrande sex. pissa tjejen i munnen. Att få tjejen att klökas/spy e osså nice.
du är en sadist usch
du får hitta masochisterna då så blir alla glada..
Citera
2011-01-31, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaWwK
du är en sadist usch
du får hitta masochisterna då så blir alla glada..

Usch??? det är ju alla kvinnors dröm?
Citera
2011-01-31, 17:39
Medlem
Citat:

Frågan var ställd till tjejer, smarto!
Citera
2011-01-31, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bakficka

Doggy, pga nice vinkel där killen kommer åt g-punkten + att man lätt kommer åt att smeka klittan själv med ena handen. Dock ser man inte killen men den har så många andra fördelar som sagt så den vinner ändå överlägset för min del.
Citera
2011-01-31, 17:49
Medlem
sisterhazels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bakficka

Jag liggandes på rygg med kudde under rumpan, mina ben vilande på hans överarmar medan han snurrar mjukt mina bröstvårtor, äggvibratorn på klotiris och så ser vi varandra i ögonen, om det är i fittelitten eller 2:an spelar beror på mitt humör, så uuuuuunderbart
Senast redigerad av sisterhazel 2011-01-31 kl. 17:52. Anledning: stavfel
Citera
2011-01-31, 18:24
Medlem
Roxanas avatar
Beror på vad det handlar om.

Doggy är en stor favorit då man kan variera hål,uppsvankning och jag kan gnugga muff samtidigt.
Extra plus är den djuriska dunka på -känslan.

Om det gäller enbart analt är följande positioner sköna:

http://usuarios.multimania.es/jbwvour/10_ass.jpg

http://image.pwihosted.com/vids/6/61/6108/26c3889eb0/6108_06_180sec_00.jpg

http://www.iseekgirls.com/blog/wp-content/uploads/2010/01/pepe-anal-teen-angel.jpg
Citera
2011-01-31, 18:34
Medlem
Pirrrayas avatar
Jag har nog ingen direkt favorit... Helst ska killen ligga ner, hålla käften o låta mig göra vad jag vill
Citera
2011-01-31, 19:37
Medlem
Är kille men i regel har alla tjejer jag vart med när jag frågat sagt doggy, men av nån anledning har jag alltid uppfattat det och tycker det ser ut och hörs som dom njuter mest när jag kör framifrån med deras ben på mina axlar, typ dom liggandes på ett köksbord eller liknande och jag stående.
Citera
2011-01-31, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstigasaker
Är kille men i regel har alla tjejer jag vart med när jag frågat sagt doggy, men av nån anledning har jag alltid uppfattat det och tycker det ser ut och hörs som dom njuter mest när jag kör framifrån med deras ben på mina axlar, typ dom liggandes på ett köksbord eller liknande och jag stående.
Köksbord är fantastiska, inte bara till att äta vid. Det du beskriver med tjejen liggandes på rygg på köksbordet är härligt, killen kommer djupt in o kan även få lite mer energi i stötarna. Men det går även bra att stå framåtlutad över bordet. Även andra varianter av doggy är härliga, killen kommer djupt in i fittan, han kan köra på både intensivt o rätt hårt o har händerna fria att krama mina tutar, smeka klittan eller bara smeka o pussa ryggen.
Citera
2011-01-31, 21:52
Medlem
Citat:

Så du är alltså tjej!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in