Citat:
Ursprungligen postat av Jim.Raynor
Och? Sök i forumet och du hittar 10-11 länkar till som moderatorerna inte hunnit ta bort. Jag har inget personligt agg mot länken i sig, det är ju bara en länk, däremot att han postar den i tid och otid. Förstår inte din åsikt riktigt..
Och nu finns det 11-13 länkar eftersom att du var tvungen att länka till bloggen två gånger. Får du en gratis sminksession av dannebooy eller varför bidrar du med gratisreklam?
Citat:
Ursprungligen postat av Jim.Raynor
Visst, skit i problemet då. Sedan har vi 500-600 olika bloggare som gör likadant. Du är fan dummare än tåget.
Jag skiter inte i problemet. Dessutom hatar jag bloggare. Men du min käre vän bidrar bara till gratisreklam, mer pengar (ifall de använder sig av sådana tjänster) och mer tittare vilket resulterar i att de hamnar högre och högre upp på exempelvis google och bloggportaler, så att mer hittar till deras vidriga bloggar.
Ja, vi har säkerligen 500-600 olika bloggare som gör likadant, tänk dig då ifall alla ska vara lika idiotiska som dig - då är det 500-600*2 istället för EN (bloggaren själv) som sprider länken. Idiot.