2019-07-08, 14:59
Medlem
Moffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
Jag korruptade dom
Okej. Känns som att detta kommer bli en rätt saftig tidsinvestering. Jag hade tur och fick 21/20 på min första ED men en polare brickade alla sina 6 backup-cyclone.

Fyfan vad jag hatar incursions för övrigt. Så extremt tråkiga och alldeles för mycket RNG. Känns nästan omöjligt att få item/gem corrupt-rummet och får man inte det är det bara en långtråkig map typ med kassa rewards. Tror jag aldrig gått ur ett tempel med mer än högst ett par chaos i loot-värde.
Citera
2019-07-10, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
Fyfan vad jag hatar incursions för övrigt. Så extremt tråkiga och alldeles för mycket RNG. Känns nästan omöjligt att få item/gem corrupt-rummet och får man inte det är det bara en långtråkig map typ med kassa rewards. Tror jag aldrig gått ur ett tempel med mer än högst ett par chaos i loot-värde.
Hmm incursions kör jag mest för att få map sustain(röda) och den där lilla chansen till en Headhunter(värd 150 exalted just nu ) och gems. Men är ingen prioritering direkt under röd tier maps, iofs för challenges men kör global /820 om det behövs.

Skipar nästan allt förutom breaches/abyss, einhar bara om beasten är mitt i vägen. Har även lessnat på Legions som bara uppmuntrar mer speed-meta, gäsp! Tycks som folket är glada med Legion så ska väl inte klaga.
Citera
2019-07-10, 17:45
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
Okej. Känns som att detta kommer bli en rätt saftig tidsinvestering. Jag hade tur och fick 21/20 på min första ED men en polare brickade alla sina 6 backup-cyclone.

Heh, jag har lyckats få gemcorrupt en gång och då fick jag min arc gem 21/20 corrupted så jag var nöjd
Citera
2019-07-15, 09:22
Medlem
Moffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Heh, jag har lyckats få gemcorrupt en gång och då fick jag min arc gem 21/20 corrupted så jag var nöjd
Haha ja alltså jag inser ju nu att jag hade en satans tur som fick 21/20 på min första. Trodde det liksom var rätt normalt

I helgen har jag lyckats döda både Elder och Shaper för första gången. Kul att ha det gjort men looten var inget vidare och det kändes lite trögt.

Tror att nästa league blir mitt mål att satsa på att bli rik istället för att senare när jag har kapital bara köpa på mig snuskigt bra gear och deletea dessa bossar istället. Måste bara ta reda på hur..
Citera
2019-09-05, 15:02
Medlem
bjernes avatar
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2627574

Patch notes har legat ute någon dag nu, imorgon gäller det.
Vad för build planerar ni på att köra? Själv blir det nog en zombie summoner.
Citera
2019-09-05, 15:58
Medlem
Wolfbloods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjerne
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2627574

Patch notes har legat ute någon dag nu, imorgon gäller det.
Vad för build planerar ni på att köra? Själv blir det nog en zombie summoner.

Ska testa zombie necro med poison för HoA, deathmark verkar fixa de mesta problemen jag funnit med summoner. Backup får bli exploderande zombies. Vaal skellies ofc.
Citera
2019-09-12, 11:45
Medlem
toxicitys avatar
God dag kamrater
Jag är noob på detta spel men har en fråga.
Jag kör med cwdt-bloodrage-immortal call.
Hur funkar denna exakt?
Cwdt blir ju aktiverad när jag får stryk,ser några symboler över karaktären
Men dom andra verkar inte aktiveras?
Dom går inte att använda som skill heller,dom är gråa när man försöker trycka på dem.
Vad är det jag inte förstår?
Citera
2019-09-12, 13:01
Medlem
Kwelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toxicity
God dag kamrater
Jag är noob på detta spel men har en fråga.
Jag kör med cwdt-bloodrage-immortal call.
Hur funkar denna exakt?
Cwdt blir ju aktiverad när jag får stryk,ser några symboler över karaktären
Men dom andra verkar inte aktiveras?
Dom går inte att använda som skill heller,dom är gråa när man försöker trycka på dem.
Vad är det jag inte förstår?

CwDT kan bara aktiveras om den skill gem som är länkad till CwDT inte har högre krav på level än vad CwDT stöder. Som exempel kan en level 1 CwDT bara aktiveras om den länkade skillen max har level 38 som krav. Level 5 CwDT har max level 46 som krav osv. Är din CwDT level 5 så kan den inte stödja en Blood Rage som har högre level än 10. Du kan läsa mer här.
Citera
2019-10-05, 13:51
Medlem
Några som kör den nya liagan?
Citera
2019-10-05, 14:02
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getreee

Undrar det också.
Är det något att ha?
Spelade dom två senaste rätt hårt.
Körde WoW Classic istället för nya ligan men nu när hypen lagt sig lite börjar PoE suga lite...
När börjar nästa liga? Kommer dom starta någon innan jul?
Citera
2019-10-05, 17:38
Medlem
rallykalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getreee

Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Undrar det också.
Är det något att ha?
Spelade dom två senaste rätt hårt.
Körde WoW Classic istället för nya ligan men nu när hypen lagt sig lite börjar PoE suga lite...
När börjar nästa liga? Kommer dom starta någon innan jul?

Blight är faktiskt riktigt roligt, speciellt de så kallade "blight maps" där du blir fullständigt invaderad av mobs och bygger torn som hjälper dig. Tyvärr var det en del buggar vid release, men nu flyter det på rätt bra.

Nästa liga är i början av december.
Citera
2019-10-05, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle
Blight är faktiskt riktigt roligt, speciellt de så kallade "blight maps" där du blir fullständigt invaderad av mobs och bygger torn som hjälper dig. Tyvärr var det en del buggar vid release, men nu flyter det på rätt bra.

Nästa liga är i början av december.

Tyckte det var lite rörigt i början men nu flyter det på!Är lite torrt på loot fronten men det kanske är för det droppa en mirror of kalandra förra ligan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in