2011-01-30, 23:51
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Junkyard
Nya Zeeland fram o tillbaka. Så långt du kan komma känner jag^^

njae är det sista minuten biljetter då?

eller får man sitta och trycka mellan stolsraderna då?

alternativt bagageutrymmet?
2011-01-30, 23:51
Medlem
-toxic-s avatar
Ts gör det inte. Varför vill du ta ditt liv?

Har nån ringt polisen?
2011-01-30, 23:52
Medlem
mingtians avatar
Fan ts ta tag i dig själv innan du tar ditt liv se till att göra nått för oss som fortfarande lever. tänk på vad det skulle kunna vara, ge bort dina pengar? bomba viktiga mål i umeå? mosken i husby? vad vet jag.
Det va mitt sista inlägg i denna tråd I've got a plane to catch.
2011-01-30, 23:53
Bannlyst
Varför tog du dom?
2011-01-30, 23:54
Medlem
fan, har han inte dragit skiten än ? jävla fitta till ts säger jag bara ..
Medlem
Skrot-nisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thisblowsass
Jag vill dö kort och gott. Har absolut inga planer att överleva natten.

Jag tänker inte sitta och säga åt dig vad du ska och inte ska göra, du gör precis som du vill!

Men jag hoppas du förstår hur jävla egoistisk du är. Livet är jobbigt? så då tar man slut på det?
förstår du hur ledsna du kommer göra dom som står nära dig. Vänner som kommer älta i att dom kanske hade kunnat göra något etc.
Medlem
Gör som många sagt. Ta dina sista pengar och dra iväg från skiten. Om du inte vill leva efter det så ärdet ju upp till dig men ge det ett försök iaf.
Medlem
daggeulricHs avatar
Har du en partner? Om inte, hade ditt liv då, enligt din mening, blivit mer värt att leva?

Kram.
Medlem
eilahtans avatar
Citat:
Folk är ju fantastiska här på så fantastiskt ofantastiska sätt xD Nu är min "dödsgrogg" blandad föresten! Någon som vill ge den ett namn?? Just nu så väljer jag en låt som den ska slukas till. Kommer ge länk till låten snart!

The assblower till minne av arslet som gjorde tråden.

EDIT: Hoppas det går långsamt
Medlem
Moderalmas avatar
Gör det inte man:/ Tänk steget längre, Tänk på alla i din omgivning som du sviker. Din familj. Det är dom som blir lämnade kvar som får lida.
Medlem
Citat:
Har krossat ungefär 170 st 200 mg koffeinpiller och tänker om några minuter sänka det tillsammans med alkohol och en energidryck. Det lär ju bli runt 30 000 mg koffein. Har druckit sprit tre dagar i rad (en massa energidryck och kaffe som groggvirke) och har inte sovit på riktigt i snart 3 veckor och är rätt full just nu. Jag är ungefär 1,85 cm lång och väger cirka 61 kg, 19 år gammal. Har heller inte ätit på 2-3 dagar. Kommer koffeinet att döda mig??

Förlåt för alla felstavningar och om tråden ligger lite fel. Skulle uppskatta ett svar rätt snabbt, och nej jag trollar inte! Tack igen...

koffein är väldigt fel sätt att försöka ta livet av sig, ett hjärta tål väldigt mycket, du kommer nog mera lida än att dö även om de e stora doser det handlar om,,,
dessutom sänker alkohol pulsen rejält, så om du druckit med dessa så kommer alkoholen hjälpa till att dra ned puls, ingen bra kombi alls ,,,,
2011-01-30, 23:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -toxic-
Ts gör det inte. Varför vill du ta ditt liv?

Har nån ringt polisen?
Han har la inte sagt att han vill ta sitt liv?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in