2004-08-19, 01:11
Medlem
Zlazhs avatar
Jag har funderat på det lite när dom spelat fotboll, om dom spelar med string när dom lirar boll? Det vore riktigt härligt, någon som vet?
2004-08-19, 01:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zlazh
Jag har funderat på det lite när dom spelat fotboll, om dom spelar med string när dom lirar boll? Det vore riktigt härligt, någon som vet?

Mitt tips; om du funderar på och tror på det - fortsätt att tro på det, om det fungerar!
2004-08-19, 02:12
Medlem
Namblas avatar
Eller så spelar de utan trosor?
2004-08-19, 02:26
Bannlyst
Citat:

Vem vore det riktigt härligt för? Tjejerna eller Dig?

// Roger P.
2004-08-19, 02:48
Medlem
Boxer är min gissning, det skulle se lite märkligt ut om de rätta till trosan flera gånger under matchen. En mer intressant tro är att de har sponsoravtal med ett underklädes företag somt agit from en trosform som passar alla inviduellt och som ej skaver när de springer.
2004-08-19, 02:54
Medlem
Zlazhs avatar
Vore väl härligast för båda parter :P, men undra hur många som använder string "off the pitch", det borde väl vara det flesta. Öqvist, Östberg, Ljungberg, Moström och Marklund är väl bra gissningar?
2004-08-19, 03:12
Bannlyst
Citat:
Vore väl härligast för båda parter :P, men undra hur många som använder string "off the pitch", det borde väl vara det flesta. Öqvist, Östberg, Ljungberg, Moström och Marklund är väl bra gissningar?

Du sitter och tokrunkar nu, va?

// Roger P.
2004-08-19, 03:31
Medlem
Uppercuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Du sitter och tokrunkar nu, va?

// Roger P.

Hahahaha man får nästan den känslan va?

Men on-topic så kan jag inte tänka mej att dom där brudarna traskar omkring i mammatrosor till vardags. Eller rättare sagt jag vill inte tänka mej det.
2004-08-19, 11:23
Medlem
Scrambles avatar
*Tråd låst*

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in