• 3
  • 4
2025-05-08, 21:42
Han har helt uppenbart tittat för lite på Andrew Tate.

Eller så är det så att Gates är en riktig man.
Citera
2025-05-09, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diagoras
Det har jag lite svårt att tro. Warren Buffett har sagt att han också kommer ge bort större delen av sin förmögenhet. Jag tror jag läste att han tänkte göra det genom Gates Foundation, men jag kan ha fel.
Japp, Warren Buffett har donerat en betydande del av sin förmögenhet till Gates Foundation. Cirka 41 procent av stiftelsens finansiering kommer från Buffett, och han har lovat att ge bort 99 procent av sin förmögenhet, varav en stor del redan har kanaliserats till Gates Foundation. Det är osannolikt att Elon Musk kommer att göra något liknande som Gates eller Buffett i närtid eftersom han har uttryckt skepsis mot traditionell filantropi.
Citera
2025-06-29, 02:24
Medlem
Kroulls avatar
Det ser inte ut som att Bill springer milen under timmen nu för tiden. Det ser snarare ut som att han helt gav upp i samband med att hans PT hängde sig i cellen...

https://www.theverge.com/news/690815...-meeting-photo

Citat:
Bill Gates and Linus Torvalds meet for the first time.

En av de tre middagsgästerna har varit chefsprogrammerare för minst två operativsystem. Och det är inte Bill...

Eller Linus...
Senast redigerad av Kroull 2025-06-29 kl. 02:27.
Citera
2025-06-29, 10:18
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroull
Det ser inte ut som att Bill springer milen under timmen nu för tiden. Det ser snarare ut som att han helt gav upp i samband med att hans PT hängde sig i cellen...

https://www.theverge.com/news/690815...-meeting-photo

En av de tre middagsgästerna har varit chefsprogrammerare för minst två operativsystem. Och det är inte Bill...

Eller Linus...

Hans PT hängde sig i en fängelsecell eller?
Citera
2025-06-29, 10:27
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Hans PT hängde sig i en fängelsecell eller?

Tror skämtet är att Bill var på en del Epsteinflyg...

Sen så angående Bills rondör. Mannen är nästan 70 tro fan att man blir litet rund i kanterna då.

Edit: ang Bills Epsteinkopplingar: hans ex fru Melinda dumpade ju honom på grund av hans flyglistor med Epstein
Senast redigerad av triptyken 2025-06-29 kl. 10:30.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in