Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-30, 16:41
Bannlyst
Ska beställa en sånhär:

http://www.lyleandscott.com/mens-track-top/jackets/eagle/fcp-product/286?colour=electric-blue-grey

Jag använder S, men jag vet nt vad Lyle & scott har för storleks-sak, om jag ska ha M eller nåt.
Jag är rätt så smal så S sitter okej, inte tajt eller nåt. Vet nån hur Lyle and scott har deras storlekar? Skulle uppskatta snabbt svar!
Citera
2011-01-30, 16:47
Medlem
volym123s avatar
Vet att pikérna är väldigt små. Använder mig av S men just pikérna så måste jag ha M
Citera
2011-01-30, 19:55
Medlem
Clownprinces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volym123
Vet att pikérna är väldigt små. Använder mig av S men just pikérna så måste jag ha M
Kan ju inte göra annat än att hålla med. Storlekarna på deras pikétröjor är väldigt små. Jag har small på andra kläder från dom, men just på dessa tröjor är det M som gäller.
Citera
2011-01-30, 20:02
Medlem
De har normalstorlekar om man har M har man det i Lyle and Scott också.
Citera
2011-01-30, 20:37
Medlem
unsungs avatar
Lyle & Scott kläder med den gula loggan är normalt sett små, kollektionen med den gröna loggan är mer normal i storlekarna.
Citera
2011-01-31, 08:20
Bannlyst
Beställde en S modell, hoppas den passar.
Citera
2011-01-31, 18:31
Medlem
Clownprinces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trakc
De har normalstorlekar om man har M har man det i Lyle and Scott också.
Det är inte normalstorlekar på deras piké tröjor, så knip igen. Jag köper alltid medium på deras piké, och te.x Fred Perry har jag alltid small på.

Lyle & Scott´en är i alla fall kortare än Fred Perry´n och Lacoste, sen får du säga vad du vill.
Citera
2011-01-31, 18:32
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clownprince
Det är inte normalstorlekar på deras piké tröjor, så knip igen. Jag köper alltid medium på deras piké, och te.x Fred Perry har jag alltid small på.

Lyle & Scott´en är i alla fall kortare än Fred Perry´n och Lacoste, sen får du säga vad du vill.

Detta är korrekt uppfattat.
Citera
2011-01-31, 21:01
Bannlyst
Citat:

Så du menar att S är för litet?
Citera
2011-01-31, 21:42
Medlem
Citat:

Okej men eftersom trådskaparen frågade efter en tracktop och inte piké antog jag att han ville ha svar på den fråga om hur den är inte en piké. Jag har medium i andra märken och då har jag alltid medium i Lyle and Scott tjocktröjor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in