2011-02-21, 11:34
Medlem
Mummies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blown
Så, vad gäller? Någon som vet sanningen?

Båda stämmer.
Själv hoppas jag Ts kommer tillbaka men tyvärr verkar det inte så, vi är många som kommer sakna h*n här.
Citera
2011-02-21, 23:45
Medlem
dgnrrds avatar
Citat:
Så, vad gäller? Någon som vet sanningen?

Ts och användaren Robbottan diskuterade emot mig, kolla sidan 8 och framåt. Hade fört sig på samma sätt i en tidigare tråd, dock såg jag igenom det denna gång. Hon brände bron rätt hårt.
Citera
2011-02-22, 07:52
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dgnrrd
Ts och användaren Robbottan diskuterade emot mig, kolla sidan 8 och framåt. Hade fört sig på samma sätt i en tidigare tråd, dock såg jag igenom det denna gång. Hon brände bron rätt hårt.

Jag tyckte det var väldigt intressant att Mummie först avfärdar din förklaring till att användaren inte är här mer, för att i nästa sekund bekräfta bägge, samtidigt som det råder ett motsatsförhållande. Hur kan man både frivilligt försvinna och bli bannad samtidigt och varför argumentera emot något som man vet är sant?
Citera
2011-02-22, 08:43
Medlem
dgnrrds avatar
Citat:
Jag tyckte det var väldigt intressant att Mummie först avfärdar din förklaring till att användaren inte är här mer, för att i nästa sekund bekräfta bägge, samtidigt som det råder ett motsatsförhållande. Hur kan man både frivilligt försvinna och bli bannad samtidigt och varför argumentera emot något som man vet är sant?

Antagligen för att hon i samma sekund som hon blev bustad försökte vända på det till att flashback inte är så viktigt och att hon hittat ett annat trevligt forum att hänga i, med mindre antal skeptiker att försvara sig mot. Det var iaf påståendet. Verkar vara någon naturlig grej för mediala människor, ha ett par sidospår att snabbt kasta sig in på när det kniper.
Citera
2011-02-22, 12:34
Medlem
Jarans avatar
Så för att hålla sig lite till ämnet så finns det inga ufon?
Citera
2011-02-22, 13:10
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaran
Så för att hålla sig lite till ämnet så finns det inga ufon?

Ingen "troende" verkar ha köpt "motbevisen" i tråden. UFO:n vet jag inte om vi diskuterat :P
Citera
2011-02-22, 14:02
Medlem
amilofss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beardo
Vilken jävla skittråd!
1) Bevisa att kentaurer inte finns.
2) Bevisa att negrer inte finns.

Tråden är ett försök att just Du skulle börja tänka...inte bara säga rakt ut vad din hjärna först tänker på...men att kasta pärlor till svin visar Du med önskvärd tydlighet att det oftast är bortkastat.

Öppet sinne.
Citera
2011-02-22, 15:26
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amilofs
Tråden är ett försök att just Du skulle börja tänka...inte bara säga rakt ut vad din hjärna först tänker på...men att kasta pärlor till svin visar Du med önskvärd tydlighet att det oftast är bortkastat.

Öppet minne.

Nu lägger jag mig i igen...

"Vad din hjärna först tänker" låter som en perfekt beskrivning på majoriteten av trådarna här. Att vissa alltid drar slutsatsen "ande" utan att först ens överväga de många, högst naturliga förklaringarna tycker jag är att vara dels "close minded" och inte särskilt eftertänksam.

Öppet linne.
Citera
2011-02-28, 17:03
Medlem
Hur skall jag kunna bevisa nått som inte finns?
Citera
2011-02-28, 18:33
Medlem
amilofss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spy_Kob
Hur skall jag kunna bevisa nått som inte finns?

Du menar "hur ska jag kunna bevisa något som vetenskapen ännu inte bevisat".

Öppet sinne.
Citera
2011-03-01, 18:54
Medlem
Citat:

Precis. Dom vetenskapliga bevisen först, sen kan jag kanske se om mina värderingar i ämnet.
Dock finns det ju inga vetenskapliga bevis mig veteligen. Därav min åsikt i dagsläget.
Citera
2011-03-01, 21:07
Medlem
LucNNs avatar
Citat:

Öppet sinne.

The question has been begged! You are the winner of every discussion!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in