Citat:
Ursprungligen postat av amilofs
Tråden är ett försök att just Du skulle börja tänka...inte bara säga rakt ut vad din hjärna först tänker på...men att kasta pärlor till svin visar Du med önskvärd tydlighet att det oftast är bortkastat.
Öppet minne.
Nu lägger jag mig i igen...
"Vad din hjärna först tänker" låter som en perfekt beskrivning på majoriteten av trådarna här. Att vissa alltid drar slutsatsen "ande" utan att först ens överväga de många, högst naturliga förklaringarna tycker jag är att vara dels "close minded"
och inte särskilt eftertänksam.
Öppet linne.