• 1
  • 2
2011-01-30, 03:47
Medlem
TheMagnifiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirp
hur fan tar man det ?? snortar man det eller ??
Du sniffar upp det i näsan, om man är nybörjare kan man tex andvända ett sugrör eller nåt liknande, dock tar man bara en lite dos åt gången, jag skakar direkt ut lite på baksidan av handen och sniffar upp det. Lättare att visa än förklara med ord.
Citera
2011-02-01, 02:25
Medlem
Alltid lika kul att bjuda på när man är på fest. Annars använder jag det mestadels när jag är förkyld eller täppt. Det känns lite fräschare med lite mentholdoft då..

I början när jag inte visste hur mycket/lite man ska ta så kunde det svida duktigt. Men samma goa känsla behåller man ju om man inte snortar regelbundet.
Citera
2011-02-01, 12:15
Medlem
R.Rs avatar
Inte velat prova det, får lätt problem med snoken så tror inte det är något för mig... Men kanske ändå att man får testa det bara för att. Hur mycket ska man ta då på ett ungefär som newbie?
Citera
2011-02-01, 12:59
Medlem
Jag brukar inte tobak i vanliga fall, men en snus någon gång om året brukar det bli. Snuff har jag prövat till och från på fest, brukar vara ruskigt kul när man är full. Mitt starkaste minne är när vi gjorde en "Stormaktssverige". Vi hade tre dosor snuff och ett stort bord. Så vi ritar ut konturerna till stormakssverige (varför minns jag inte) på bordet med snuff. Det blir Sverige, Norge, Finland, Baltstaterna samt lite av Tyskland. Sen snuffar vi i oss det hela på rekordtid. Det sluta med att jag går från snudd på nykter till ett raglande snusfullt vrak på fem minuter. Många snuffade så hårt att de började blöda. Dagen efter, vilket är Julafton, så luktar allt inklusive julmaten eukalyptus och jag snyter ut svart klet fram till annandagen. Ja man var ung och dum. Nu är man lite äldre men lika dum.
Citera
2011-02-01, 14:05
Medlem
TheMagnifiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Inte velat prova det, får lätt problem med snoken så tror inte det är något för mig... Men kanske ändå att man får testa det bara för att. Hur mycket ska man ta då på ett ungefär som newbie?

gör en 2cm lång lina som är 3mm bredd sen sniffa upp det med ett sugrör eller nåt sånt..alltså inte mkt , men de flesta askar har ett litet hål som öppning så du skakar asken mot handflatan så du får utt lite, sen sniffar du upp. You figure it out!
Citera
2011-02-01, 14:07
Medlem
TheMagnifiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveMachine
Jag brukar inte tobak i vanliga fall, men en snus någon gång om året brukar det bli. Snuff har jag prövat till och från på fest, brukar vara ruskigt kul när man är full. Mitt starkaste minne är när vi gjorde en "Stormaktssverige". Vi hade tre dosor snuff och ett stort bord. Så vi ritar ut konturerna till stormakssverige (varför minns jag inte) på bordet med snuff. Det blir Sverige, Norge, Finland, Baltstaterna samt lite av Tyskland. Sen snuffar vi i oss det hela på rekordtid. Det sluta med att jag går från snudd på nykter till ett raglande snusfullt vrak på fem minuter. Många snuffade så hårt att de började blöda. Dagen efter, vilket är Julafton, så luktar allt inklusive julmaten eukalyptus och jag snyter ut svart klet fram till annandagen. Ja man var ung och dum. Nu är man lite äldre men lika dum.
Hehe nice story, rekommenderar sandelwood snuff om du vill sniffa lite starkare grejer
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in