Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-11-10, 21:38
Moderator
Humbugs avatar
Det verkar som att nån leker med indexeringen för tillfället. Jag gissar att allt kan vara till det normala imorgon.
Citera
2008-11-10, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
För tillfället verkar sökfunktionen ENDAST fungera på väldigt aktuella trådar. Varför?
Det är väldigt frustrerande när man försöker hitta gamla grejer som man VET finns...
Hur hittade du denna tråd?

/ Nyfiken Trill
Citera
2008-11-10, 23:18
Medlem
Ful Fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vTrill
Hur hittade du denna tråd?

/ Nyfiken Trill

Citat:
Ursprungligen postat av Ful Fisk
Kan ju va via google . Jag brukar söka via google med om jag letar efter en gammal tråd. Det är ju olika vilket sätt som är enklast att hitta tråden man söker efter med.

Citera
2008-11-19, 11:24
Bannlyst
Äntligen fann jag tråden, iallafall en tråd som handlar om sökfunktionen.

Jag försöker att söka på användare, men jag vet att dom finns här men jag får inte fram den. Och jag orkar absolut inte gå tillbaka i tiden, till juni månad där dom personerna skrev. Alltså, hur ska jag kunna hitta dessa personer, se deras inlägg och så utan att behöva gå tillbaka till Juni 08? För jag får inte fram något när jag söker.

En annan sak. Det var en tråd som låstes i Maj/Juni 08 där jag var inblandad och en del inlägg blev borttagna i den tråden för att det blev för mycket trams i tråden. En blev avstängd för 1.06. Men dom andra blev inte avstängd.

Jag skulle vilja veta vad dom andra heter här inne, alltså inläggen som blev borttagna precis i slutet, innan tråden låstes. Det var Core_ som låste tråden minns jag.

Eller är det rent av omöjligt att kan få reda på deras namn om jag inte frågar dom personligen? För vad jag vet, så är ju inte det är brott mot 1.06 om jag efterfrågar deras namn är inne. Jag vill nämligen se vad dom har skrivit här inne

Jobbigt värre när inte sökfunktionen funkar.
Citera
2008-11-19, 11:51
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinen
Jag försöker att söka på användare, men jag vet att dom finns här men jag får inte fram den.
Alltså, hur ska jag kunna hitta dessa personer, se deras inlägg och så utan att behöva gå tillbaka till Juni 08?
Skicka ett PM med deras användarnamn så skall jag länka till profilerna.
(Obs. att man inte kan använda s.k. wildcards vid sökning)
Citat:
En annan sak. Det var en tråd som låstes i Maj/Juni 08 där jag var inblandad och en del inlägg blev borttagna i den tråden för att det blev för mycket trams i tråden. En blev avstängd för 1.06. Men dom andra blev inte avstängd.

Eller är det rent av omöjligt att kan få reda på deras namn om jag inte frågar dom personligen?
Kolla igenom din egen posthistorik och se om något inlägg finns kvar, alt. gör du en forumsökning på trådens rubrik.
Citat:
Jobbigt värre när inte sökfunktionen funkar.
Det verkar snarare vara du som inte vet vilka nyckelord du skall använda.
Citera
2008-11-19, 12:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Skicka ett PM med deras användarnamn så skall jag länka till profilerna.

Alltså jag kan två av namnen i huvudet. Dom finner jag igenom sökfunktionen utan några som helst problem.

Nu tänker jag på personerna som skrev dessa inlägg som blev borttagna precis innan tråden blev låst. Deras namn kommer jag inte ihåg. Kan jag få tag på deras namn fast att deras inlägg blev borttagna om jag inte kommer vad dom heter?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in