Hej, ja det är så här att ikväll kanske en norsk tjej ska sova över hos mig. Men jag har ett problem! Hur ska man förstärka sängen innan så den inte brister ifall det går vilt till? Sängen är en sån pinnbotten, den har redan gått sönder en gång när jag satte mig upp i den så jag har lagat två pinnar med silvertejp. Jag vill gärna kunna sova på söndagen också utan att behöva ligga på golvet. Hon har ganska bra byst också, pic kommer inom kort. Det är mest det jag är orolig för att de extra kilona kan göra så hon tar nästa buss hem.
Mvh
Senast redigerad av oskii 2011-01-29 kl. 14:36.
Blir knepigt att över huvud taget få plats att knulle i en 90säng tycker jag, om man vill köra annat än missionären. Bara på grund av den anledningen kanske jag hade bangat sexet.
Om ni ska sova tillsammans i sängen med hade iaf jag hellre valt soffan. Det är ju sjukt trångt i en 90säng, och jag är definitivt normalbyggd. Men det kanske är för att jag är van vid större sängar.
Edit: Förresten... Om du haft sängen såpass länge att du lyckats slita ut den tills den brustit, och inte vet om den håller för två...
Är detta möjligtvis ditt första (eventuella) ligg?
Senast redigerad av AlexOnTop 2011-01-29 kl. 14:57.
Blir knepigt att över huvud taget få plats att knulle i en 90säng tycker jag, om man vill köra annat än missionären. Bara på grund av den anledningen kanske jag hade bangat sexet.
Om ni ska sova tillsammans i sängen med hade iaf jag hellre valt soffan. Det är ju sjukt trångt i en 90säng, och jag är definitivt normalbyggd. Men det kanske är för att jag är van vid större sängar.
Edit: Förresten... Om du haft sängen såpass länge att du lyckats slita ut den tills den brustit, och inte vet om den håller för två...
Är detta möjligtvis ditt första (eventuella) ligg?
Den brast andra dagen, jag flyttade till Norge september 2010.
Den brast andra dagen, jag flyttade till Norge september 2010.
Hur fan lyckades du med det genom att bara "sätta dig upp i den" när den var så ny? IKEAsängar är ju ganska robusta ändå...
Då är min andra teori att du väger 300kg.