2011-01-29, 14:31
Medlem
Hej, ja det är så här att ikväll kanske en norsk tjej ska sova över hos mig. Men jag har ett problem! Hur ska man förstärka sängen innan så den inte brister ifall det går vilt till? Sängen är en sån pinnbotten, den har redan gått sönder en gång när jag satte mig upp i den så jag har lagat två pinnar med silvertejp. Jag vill gärna kunna sova på söndagen också utan att behöva ligga på golvet. Hon har ganska bra byst också, pic kommer inom kort. Det är mest det jag är orolig för att de extra kilona kan göra så hon tar nästa buss hem.

Mvh
Senast redigerad av oskii 2011-01-29 kl. 14:36.
Citera
2011-01-29, 14:32
Medlem
beavertands avatar
Behöver man ens svara på det?
Klart som korvspad att den håller
Citera
2011-01-29, 14:36
Bannlyst
Beror väl på, är ni 2st 300kilos flodhästar så lär den väl inte hålla, men om ni är normalviktiga så är det ju inga problem.
Citera
2011-01-29, 14:37
Medlem
Okej! Tack för infon =) Känns tryggare nu

Mvh
Citera
2011-01-29, 14:40
Medlem
Liktornets avatar
Antar att ni har andra planer än att sova i den.. Men den borde ju hålla, du får väl bara ta henne bakifrån stående mot sängen annars
Citera
2011-01-29, 14:41
Medlem
hehe, får se hur norskorna är i sängen om det nu går så långt. Kan bli ett äventyr med deras fina språk
Citera
2011-01-29, 14:46
Medlem
AlexOnTops avatar
Blir knepigt att över huvud taget få plats att knulle i en 90säng tycker jag, om man vill köra annat än missionären. Bara på grund av den anledningen kanske jag hade bangat sexet.
Om ni ska sova tillsammans i sängen med hade iaf jag hellre valt soffan. Det är ju sjukt trångt i en 90säng, och jag är definitivt normalbyggd. Men det kanske är för att jag är van vid större sängar.

Edit: Förresten... Om du haft sängen såpass länge att du lyckats slita ut den tills den brustit, och inte vet om den håller för två...
Är detta möjligtvis ditt första (eventuella) ligg?
Senast redigerad av AlexOnTop 2011-01-29 kl. 14:57.
Citera
2011-01-29, 14:57
Bannlyst
jag tycker du ska förbereda med silvertejp !

Tror inte din säng ens hade klarat av vikten av min enorma kuk och tjocka ståtliga testiklar
Citera
2011-01-29, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexOnTop
Blir knepigt att över huvud taget få plats att knulle i en 90säng tycker jag, om man vill köra annat än missionären. Bara på grund av den anledningen kanske jag hade bangat sexet.
Om ni ska sova tillsammans i sängen med hade iaf jag hellre valt soffan. Det är ju sjukt trångt i en 90säng, och jag är definitivt normalbyggd. Men det kanske är för att jag är van vid större sängar.

Edit: Förresten... Om du haft sängen såpass länge att du lyckats slita ut den tills den brustit, och inte vet om den håller för två...
Är detta möjligtvis ditt första (eventuella) ligg?

Den brast andra dagen, jag flyttade till Norge september 2010.
Citera
2011-01-29, 15:03
Medlem
AlexOnTops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskii
Den brast andra dagen, jag flyttade till Norge september 2010.

Hur fan lyckades du med det genom att bara "sätta dig upp i den" när den var så ny? IKEAsängar är ju ganska robusta ändå...
Då är min andra teori att du väger 300kg.
Citera
2011-01-29, 15:13
Medlem
ahleckss avatar
Annars kan du skita i sängen och bara ligga på madrassen, fan bryr sig om det bara gäller en natt?
Citera
2011-01-29, 15:34
Medlem
rednandslimys avatar
Jag har knullat i en juniorsäng och den höll.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in