2011-01-29, 11:37
Medlem
Tjena flashback.

Igår så rökte jag och några polare Wannabis. Hursomhelst så undrar jag om effekterna som jag fick var normala. (Skulle uppskatta det till att vi kanske rökte runt 0.2g).

Det som hände mig var att:
Under de första 5 minuterna var allt relativt normalt, kände inte av så mycket.
Sedan så smällde det rejält allt på en gång och jag tappade verkligetsuppfattningen, det tog ett par sekunder för mig att inse att det var verkliget. Hursomhelst så kändes det som jag var i någonannans kropp och såg genom den personens ögon. Som om jag inte existerade att jag bara var i någon huvud och kunde tänka. Men jag visste samtidigt att det var var jag.
Synen lagade, allt jag såg lagade och jag tyckte det var allmänt jobbigt...

Detta har hänt för mig 3 gånger nu när jag rökt spice och undrar om ni har fått liknande effekter?

MVH
Citera
2011-01-29, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EqualityNfreedom
Tjena flashback.

Igår så rökte jag och några polare Wannabis. Hursomhelst så undrar jag om effekterna som jag fick var normala. (Skulle uppskatta det till att vi kanske rökte runt 0.2g).

Sedan så smällde det rejält allt på en gång och jag tappade verkligetsuppfattningen, det tog ett par sekunder för mig att inse att det var verkliget. Hursomhelst så kändes det som jag var i någonannans kropp och såg genom den personens ögon. Som om jag inte existerade att jag bara var i någon huvud och kunde tänka. Men jag visste samtidigt att det var var jag.

Detta har hänt för mig 3 gånger nu när jag rökt spice och undrar om ni har fått liknande effekter?

MVH

Med tanke på att det är en rc drog, och okända kemikalier du stoppar i dig så vet du inte riktigt hur du kommer att reagera.
I'd say, go green.
Citera
2011-01-29, 19:30
Medlem
MittTredjeKontos avatar
Fel forumdel?

OnT det verkar som folk har lite mixade reaktioner på det där, mitt tips, sluta rök och börja knarka roligt knark istället!
Citera
2011-02-03, 01:39
Avstängd
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EqualityNfreedom
Tjena flashback.

MVH
Jag har hört andra som fått liknande upplevelser på cannabis att allt går i slow motion att synfältet börjar blinka att man ser olika färger att man får en del hallisar men att man spottar blod på rökmix är en helt annan femma... det jag gjorde när jag rökte min rökmix var att jag använde min fantasi till musik och bilder och sånt så glömde jag alla dåliga effekter och ruset blev allmänt nice. Tycker dock inte att någon överhuvudtaget ska röka dom här rökmixarna och särkillt inte dom som kan köpa regular cannabis men man gör det man kan. Kreativiteten ökar precis som med cannabis dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in