2011-01-28, 17:55
Medlem
Hallå där
Jag kollade på filmen "the dreamers" här om dagen, och där röker dom cigg med färgglada filter. Finns dessa i sverige? Vad finns det för färger på ciggen här? Vad jag vet så är det ju black devil (svart), och Lady (slim med rosa filter, smak av ros)... men jag kanske missat någon?

Och ang. smaksatta cigaretter, finns det några andra än mentol, black devil choklad/vanilj, och lady rose?

peace
Citera
2011-01-28, 18:26
Medlem
FISKISCHs avatar
Finns en cigg med namnet Kent som har en blå mintstav rakt igenom filtret. Kollar man underifrån så är det bara en blå prick. Finns även någon svensk version av detta men kommer inte ihåg vilket märke det är.

Black devil finns även i vanilj.
Citera
2011-01-28, 21:19
Medlem
Har köpt cigg med alla olika färger och guldiga filter i spanien. dock smakade dom popcorn
bra festcigg. billiga men inget jag skulle röka dagligen.

"FISKISCH" Marlboro fresh är det du tänker på. blåa packet. dock så vänjer man sig efter några packet och smaken avtar. ingen större skillnad från marlboro mint, en blandning av marlboro menthol och marlboromint.

vet dock inte om dom säljs fortfarande,

vill också pointera att alla ciggaretter är smaksatta. därför dom smakar olika. det är inte tobaken som gör skillnad.
och dom är parfymerade för att lukta olika. tex prince som luktar russin.
Citera
2011-02-01, 23:09
Medlem
alroberts avatar
nat sherman fantasia är väldigt färgglada och otroligt häftiga!
vill verkligen komma över några paket sånna, ska tydligen gå att köp i nån affär i stockholm!

http://cigars.bogarts.com.au/images/...Fantasia_2.jpg

sen är dom här ganska häftiga som en kompis köpte i frankrike
Pink elephant, just dom här smaka vanlij tydligen.

http://24.media.tumblr.com/tumblr_kr...d3tjo1_400.jpg

sen finns ju alltid black devil men jag hoppas verkligen inte folk på fb röker dom, seriöst man måste vara jävligt desperat och rök sugen för att kunna röka den skiten asså!
dom är så grymt jävla äckliga så jag mår illa jag bara tänker på skiten..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in