Idag är det dags för den första seminfinalmatchen och det står mellan hemmanationen Sverige mot de regerande världsmästarna Frankrike. Sändningen börjar 17.30 och visas på TV4. Som de flesta är medvetna om så är Frankrike årets favoriter och ett otroligt bra lag, det kommer bli en tuff uppgift för Sverige att ta sig an de. Men jag tror att med ett taggat, respektlöst och ungt lag på hemmaplan så kan vi överraska stort. Det blir 29-28 till Sverige!
Vad tror ni? Kommentera, diskutera och gör er röst hörd!
Jag är inte ett dugg oroad över om att Sverige kommer komma ut med en enorm energi och vilja. De är väl medvetna om att ingen trodde att de skulle vara där de är nu, så det har inget att förlora. Det kommer att köra hårt, snabbt och full fart från start. Det gäller att vi fokuserar detta till en kontrollerad uppvisning som leder till en seger. Inga tekniska misstag, hårt försvar, bra målvaktsspel och många kontringar.
Edit; Oh fy fan Perlskog är krasslig i rösten idag.
Senast redigerad av Killa_Mike 2011-01-28 kl. 17:49.
Jag är inte ett dugg oroad över om att Sverige kommer komma ut med en enorm energi och vilja. De är väl medvetna om att ingen trodde att de skulle vara där de är nu, så det har inget att förlora. Det kommer att köra hårt, snabbt och full fart från start. Det gäller att vi fokuserar detta till en kontrollerad uppvisning som leder till en seger. Inga tekniska misstag, hårt försvar, bra målvaktsspel och många kontringar.
Edit; Oh fy fan Perlskog är krasslig i rösten idag.
Jag hoppas på det bästa men förväntar mig inte att gossarna mäktar med ett mirakel.
Med Carlén på plan är hoppet inte stort.... Fan vad irriterande det är när de försöker visa sig macho genom att dra någon i tröjan som är på väg bort ifrån mål.